Ik zie het in het echt duidelijker dan op de foto. Dan zie ik een even dik licht licht licht roze streepje. maar die temperatuur dan…? Nuja tijd brengt raad. Ik verlang al om morgenochtend opnieuw te testen edit: bij m’n vorige zwangerschap testte ik een tuurlijn op 10dpo en die dag zakte m’n temperatuur ook flink. Ik blijf hopen.
Gevonden! Jaaaa ik zie hem inderdaad ook! Wat spannend! Temp dip is wel gek.. morgen weer even kijken en hopelijk loopt zowel de test als je temp weer op
Gewoon uit interesse voor wie de temp dik gek vinden. Een late innesteling kan toch prima een tempdip op 9dpo veroorzaken? Of mis ik iets?
Hier opnieuw een tuurlijn. In het echt is ie lichtroze, op de foto eerder grijs denk ik. M’n temperatuur blijft laag: 36,5. Dusja tijd breng raad zeker…?
Ik vind de test idd nog niet positief te noemen (zo op de foto) Wel balen dat je temp nog laag blijft
Dat kan idd, maar als je een tempdip hebt en een vage lijn op de test, kan de dip niet van een innesteling zijn, want hcg maak je pas aan na de innesteling en is pas 2-3 dagen na de innesteling zichtbaar op een vroege test. Als de test van ts reageren op hcg, dan was de innesteling een dag of 3 geleden, dus nog voor de dip.
11dpo. M’n temperatuur is gestegen: 36,9. Kruidvat early zie ik in het echt binnen afleestijd een licht blauw kruis (op foto hier wss amper zichtbaar.) Op de 2voor5 nagenoeg niets te zien. Dus ik vrees dat als dit al iets was, het niet goed loopt…
Dat maakt het lastig, want je zei met die tempdaling een licgt positueve test te hebben. Dan kan het geen innesteldip zijn helaas.
Ik kon me niet bedwingen en deed net nog een kv test met 2e urine. Daarop nu wel terug tuurlijn te zien (op foto nauwelijks zichtbaar). Ik maak mezelf gek. En nu wacht ik terug tot morgenochtend met testen.