Ik zou deze als negatief beschouwen, als er hcg in je urine zit zal die ook opgedroogd een streepje geven. Ik kreeg zelf mooiere strepen op de etos early testen.
Sinds gisteren drogen de testen roze op. Ze lijken ook ingedroogd op te lopen. De linker is van gisteren, de rechter van vandaag. Ik zelf Was altijd in de veronderstelling dat er dan toch sprake is van HCG in de urine maar nog te weinig om binnen afleestijd te kleuren. binnen afleestijd staat er een grijze streep. Hoe denken jullie hier over? Kijkende naar gemiddelde cyclus lengte dinsdag NOD. (Dan CD 29, cyclus is gemiddeld 28 dagen)
@RoGiJuLi Bovenste van beide testen is 48 uur geleden, onderste opgedroogd vanochtend. Ik zie geen oploop en dat geeft mij meer vertrouwen dat t geen bbz is en het gewoon fout zit. Bloeding is nu 24 uur aan de gang dus pleeeeaaaase daal snel
Dit is juist geweldig om te zien Ik ben opgelucht met t zien van geen oploop. Dat t fout zat wist ik al, nu 24 uur zwaar bloedverlies met weefsel en stolseltjes maakte het overduidelijk (en blijft doorzetten) In 48 geen knaltest gekregen maakt de kans op een bbz veel kleiner. Bij de bbz had ik ook met bloeding elke 48 uur duidelijke oploop. En was de bloeding ook echt zeker de helft maar van mijn normale menstruatie. Nu is t juist de helft zwaarder. T voelde niet goed, ik had mij ook niet aangemeld nog bij het uitgerekende dames clubje en had zelfs geen behoefte om uitgerekende datum te berekenen. Dat was voor mij wel al een teken aan de wand.
Ik vind het zo verdrietig voor je dat die angst voor een bbz zó heftig is. Voor nu lijkt het dan dus een miskraam. Hopelijk een volgende ronde meer geluk ♡
Ja ik ook. Ik vind het ook zo dubbel voelen. Die intense opluchting dat t om een normale miskraam lijkt te gaan op dit moment vs het verdriet dat het weer voor een derde keer fout gaat. Ik ben blij om zoveel bloed te zien, want daarmee lijkt het niet zoals toen op de bbz, maar tegelijkertijd ook rot dat ik t zie. Gevoelens botsen continu. Voelt heel raar.
Wat fijn, geen bbz! En wel kak dat t dus toch misgaat meestal zit je gevoel daarin wel goed, ik hoop dat je gauw verder kunt, en dat je dan blijvend zwanger raakt! Iig de weg die je nu ingeslagen bent werkt dus wel das een mooi lichtpuntje
Ik hoop ook dat we de echo van vrijdag kunnen laten staan als uitgangsecho en ik hcg vrij ben dan en leeg.
Vanmorgen nog een gedaan met het blauwe kruis, maar vond het nog steeds te vaag om echt positief te zijn. Vanmiddag een met roze strepen gehaald. Geen ochtendurine, maar middagurine. Maar ik vind 'm best duidelijk. (Op de foto is t minder duidelijk dan in het echt. Laat m'n gevoel me toch niet in de steek.
Ongeduldig! Nog een keer getest en kreeg binnen afleestijd deze streep. Hij oogt nu licht roze ipv grijs...
Ik heb vandaag wederom een vroege echo gehad met 5 weken en 5 dagen. Afmetingen klopten precies! En ik heb een mooi kloppend hartje gezien! Eindelijk kan ik een beetje opgelucht adem halen. De echoscopiste had goede hoop ❤️
Wauw mooi hoor! Ik wist niet dat er met zo'n vroeg termijn al een kloppend hartje te zien kan zijn. en ik heb extra gevraagd of het na 8 weken kon omdat ik bang ben dat er anders geen kloppend hartje te zien zou zijn haha! gefeliciteerd!!
Ja, de echoscopiste vertelde me dat het met 5,5 weken begint met kloppen. Ik denk dat het ook wel met de gebruikte apparatuur te maken heeft. Ze heeft er zelfs een filmpje van gemaakt Dankjewel
Ja kan zeker hoor, mn jongste dochter haar hartje was op 5+6 weken net begonnen te kloppen Bij deze en mn oudste dochter geen vroege echo gehad dus weet njet wanneer hun hartje is gaan kloppen