Zien jullie ook een hele lichte streep? Is wel na afleestijd maar ik heb dit nog NOOOOIT gehad bij de action testen echt nooit help! je ziet het wss slechter op deze foto's door uploaden
Ik lijk een soort schaduwstreepje te zien, maar na afleestijd kun je niet echt vanuit gaan. Kan ook een indroogstreepje zijn. Hopelijk over een paar dagen een streepje binnen afleestijd!
Inmiddels gisteren morgen een sliertje roze in de afscheiding, en gisteravond een flinke veeg roze verlies. Is nu weer weg. Net mn laatste test gedaan, nu dag overtijd, zie foto, laatste is van net. Erg veel last van lage buikpijn en mn rug, alles maakt me zo onzeker.. Ik ga proberen het los te laten, heb er toch geen invloed op, maar wilde jullie nog wel even de test laten meekijken
Ik snap je onzekerheid. Aan het begin van een zwangerschap kan je flink last hebben van je buik en rug. Er is immers war gaande in je baarmoeder. Probeer het testen te laten voot wat het is. Hij is zeer duidelijk positief en opgelopen. Bel de VK voor een intake en dan begint wederom het wachten, op de eerste echo. Gefeliciteerd met je zwangerschap..
Ik heb met 6 weken nog best wat roze verlies ineens gehad. Volgens de vk doordat het vruchtje wss nog aan het nestelen was. Daarna stopte het defintief. Maar je onzekerheid mag er zijn he.. je bent mens x
Ik zie niks maar na afleestijd is het gewoon helaas niet positief. Ook al heb je het nooit, het kan altijd wel eens voorkomen, ook pas na bijv 2 jaar lang testen.
Ja die zie ik maar lijkt erg op een indroger. De test is ook al ingedroogd en dus al een flinke tijd voor het fotograferen gedaan. Even een nieuwe test doen en dan binnen afleestijd bekijken en fotograferen.
11 mei positieve ovulatietest gehad. Vandaag met ochtendurine getest. Wat denken jullie? Ik lijk wel een blauwe streep te zien. Moeilijk op de foto te krijgen. Deze kwam binnen de afleestijd De action early en de kruidvat 2v5 liet niks zien. Ik ben vandaag 8 of 9 dpo? Is er nog een andere test te koop die ook erg gevoelig is? Ik heb m'n ochtendurine even bewaard.
Blauwe testen geven vaak valse linnen. Ik zou daarom de action en kv geloven en dus uitgaan van negatief. Mocht je toch nog een keer willen testen vandaag, dan zou je een predictor kunnen doen. Maar aangezien je pas 8 dpo bent (of 9), zou ik 2 dagen wachten en dan een nieuwe kv test doen.
Wat @RoGiJuLi zegt. Helaas geven de blauwe testen vaak valse lijnen. Het kan wel maar dan zijn die duidelijk afgelijnd en mooi blauw. Ik zie deze eerlijk gezegd ook wel niet meteen, denk dat het in dat geval dan helaas over het beruchte 'valse lijntje' gaat... MAAR je bent nog héél vroeg dus kan nog alle kanten op!
krijg hopelijk zo de bestelde testen binnen dan kan ik weer testen, ben echt benieuwd! Lijntje zat er al binnen een paar minuten, ik hoop zo dat het ons weer gegund is