Ach meid, sterkte . Toen bij mij de testen afliepen, begon ik binnen 3 dagen te bloeden. Andere keren kan ik niet zeggen, want toen had ik Missed Abortion. Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte! Bij mij kwam mijn menstruatie na een week. Met 4.5 was de testlijn heel licht en 5.5 week begon ik met bloeden.
Wel vreemd want vond hem best duidelijk op de foto om vals positief te zijn. Maar op 4 dpo positief testen (als je dit zeker weet en ovu test eerder niet getriggered is door Hcg) is ook wel zeer uitzonderlijk en volgens mij zelfs onmogelijk.
Hoi iedereen! Deze ochtend (6 dagen voor nod) had ik na 5min dit streepje met sensitest early (maar k2v5 was wel negatief ). Wat denken jullie? Ik ben heel onzeker weer (na 11 miskramen en twee placentaloslatingen…want heb nu al drie dagen minimaal bruinverlies. Bloed in het begin vd zwangerschap was nog nooit goed bij mij). Bedankt!
Ik denk dat de test niet goed is doorgelopen. De streep is veel te dik en bij inzoomen loopt hij niet recht. 4dpo is ook echt veel te vroeg. Er zijn er die 6dpo positief testen,maar dan hebben ze een hele vroege innesteling.
Precies wat ik ook dacht . Ik laat het rustig op mij afkomen, ga ook gewoon afwachten of ik wel/niet mijn menstruatie krijg.
Ik denk dat dit nog wat vloeistof is wat op die plek is blijven hangen maar niet door hcg helaas. Vind het ook meer een vlek dan een streep. Met 4 dpo kan je onmogelijk positief testen.
Ik zie wel iets. Over een paar dagen nog eens testen. Bruinverlies zover voor nod zou ik eerder als innestelbloeding zien. Spannend hoor
Jasses jij ook al ik begon te bloedden met oploop. Maar heb eerder gehad dat t niet opliep en begon eigenlijk al dag erna te bloedden. Sterkte!