Wat denken jullie.. Op 11 mei positieve ovutest gehad. Sinds 23/5 lichte streepjes op zwangerschapstesten, maar ze lopen heeel traag op. Vanochtend niet kunnen laten om toch weer een testje te doen. Testjes op de foto zitten steeds drie dagen tussen (11-14-17 DPO). Dan zou er toch meer oploop te zien moeten zijn? Iemand ervaring mee?
Ik zie juist wel goede oploop! HCG schijnt iedere 48 uur te verdubbelen in de hoeveelheden dus dan zou dit toch juist goed moeten zijn lijkt mij.
Hi Dames, Dit is de 1e keer dat ik ovulatie testen gebruik, was gewoon benieuwd na mijn 2e kindje wanneer mijn eisprong precies is. Kan iemand mij vertellen hoe het werkt met die testen van de Action? Zou het streepje iedere dag donkerder moeten worden hoe meer ik richting mijn eisprong ga? Het streepje lijkt nu iig donkerder al als gisteren maar duidelijk nog niet donker genoeg dat mijn eisprong er aan komt…
Er zit drie dagen tussen deze testen (dus om en nabij 72 uur), dus ik verwachtte eigenlijk veel meer oploop. Vorige zwangerschap had ik iedere 1.5 dag flinke oploop, dus dat maakt me zo onzeker nu
Mijn ervaring hiermee is inderdaad niet zo positief. Bij mij liep het ook niet zo hoog op als ik zou willen, maar heb ook genoeg verhalen gelezen waarbij het wel gewoon positief was. Dus daar maar vanuit gaan! Ik duim met je mee!
Ja heerlijk even hormoonloos en dat alles eens een keer meewerkt. Eitje stond ook op springen volgens de gyn nav echo. Is de rustmaand alsnog een actieve maand
Thanks, ik jullie ook. De eerste postieve lh test iig al te pakken. Nu nog een keer 2 lijntjes zien op de andere test met een betere afloop
Hoi dames, Het is bijna zover dat ik ''officieel'' mag gaan testen na de terugplaatsing van een 5 daagse (verse TP). Ik heb mezelf uiteraard niet kunnen bedwingen. Ik heb de gewone action test gebruikt, alleen het is z'n tuurstreep. Vanochtend en vanmiddag geven beide eigenlijk hetzelfde resultaat. Is dat herkenbaar bij de Action testen?
Ik durf em geen eens te plaatsen. Bang dat ik overkom als zn, ik-wil- een- streep-zien-dus-ik zie-er-een-in-mn-gedachte-persoon.
Ik heb inderdaad op 8 DPO steken gehad en 9 DPO in de avond een klein beetje oud bloed, dus dat zou kunnen. Blijft nog even spannend, maar dan hou ik de moed er nog in
Goedemiddag dames, Ik heb een vraagje. Gisteren getest met een predictor en vanmorgen met een action early (had geen predictor meer, zijn pas net binnen gekomen). Op beide testen lijkt er een soort schaduwlijntje te zitten.. maar heb het idee dat het aan mij ligt en er niets te zien is. Zouden jullie mee willen kijken? Hopelijk blijft er nog wat van de kwaliteit over na uploaden. Alvast enorm bedankt!
Oohjeej, ik moet eerlijk bekennen. Ik zie het niet, maar ik snap precies wat je bedoelt. Zit nu namelijk in hetzelfde schuitje wat betreft die action testen. Hoever ben je nu in je cyclus? dit zijn mijn vage tuurtesten. Beeldscherm op maximale verlichting en inzoomen dan zie je ze (denk ik). Ik beschouw ze als negatief.