Hmm, bijzonder. Denk dat je helaas niet zoveel meer kunt dan afwachten. Voor 18 dpo is hij wel erg licht
Ja snap ik! Dit voelt niet goed.Je kan altijd 2x bloedprikken, is nauwkeuriger dan streepjes plassen.
Je kan bellen natuurlijk maar de huisarts kan t sneller doen. Als de gyn je wel eerst wil zien eerst ben je ook weer paar dagen verder
Na bijna 2 jaar heb ik positief getest op 11 dpo. Durf niet blij te zijn, temperatuur was vreselijk laag vandaag
Mijn testen bleven licht. Nooit knallers gezien. Dat hoeft niks te zeggen, maar mijn voorgevoel zei genoeg. Daarna gestopt met testen totdat ik een week later hard onderuit ging met de fiets. Dat kan in principe geen kwaad, maar toch even voor zekerheid dag later testje gedaan. Die was echt wel heel licht. Cb erachter aan gedaan en die gaf weer 1-2 aan ipv 2-3. En toen heel stom..toen zei ik hardop.. als het dan toch niet goed is, dan mag het nu wel komen..die zelfde nacht begonnen met bloeden...
Dames kan ik hier nu uit opmerken dat mijn eisprong dinsdag was? Dit is mijn 1e keer dat ik de ovulatie testen gebruik om te kijken wanneer mijn eisprong precies is…
Hier zit nog geen positieve test tussen. De teststreep moet echt even donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Test je maar 1x per dag? Van hoelaat was de test Dinsdag? Kan zijn dat als je Dinsdag avond nog een keer had getest je dan wel een positieve test had gehad. Bij een positieve ovulatietest is je eisprong 24-48u erna.
Ik test steeds in de ochtend rond hetzelfde tijdstip. Niet met ochtend urine hoor. Wel gek want voor mijn gevoel zou mijn eisprong nu ergens moeten zijn en wat als de streepjes nu alleen maar lichter gaan worden? Dan heb ik dus geen goede eisprong dit keer?