Oh gelukkig! Ik heb net nog een Kruidvat testje gedaan .. moet weer nieuwe testen halen.. https://we.tl/t-62Y14gHn61
Wat denken jullie van mijn ovulatietesten. Had ik vanmorgen mijn piek? We hebben het zaterdagavond gezellig gehad en vanavond willen we het ook gezellig maken. Hebben we dan onze kansen "goed benut"?
Geen idee hoeveel dpo. Vrijdag en zaterdag paar druppels bloed. Hoop dat de kwaliteit niet al te ver zakt
Pfff dames..... 4 dagen na terugplaatsing is echt te vroeg....i know....maar zo'n bekende buikpijn de afgelopen 2 dagen. Ik kon me niet meer inhouden en een early test gedaan. Met de aanname dat er echt nog niets te zien zou zijn. En dan is daar echt een mini mini tuurstreepje hoop zo dat het gaat oplopen. Gok dat er hier na het uploaden niet echt iets van over is maar ik zie iets.
Nope, natuurlijke cyclus deze keer. Dus geen ovitrelle of pregnyl. Ik heb een krampende buikpijn, rommelende darmen. Dat herkende ik van de vorige zwangerschap. Daarom kon ik niet wachten met testen.
Ik houd goede hoop voor je! Hoef niet te turen. Ik vind het er hoopvol uitzien ondanks dat ik geen verstand heb van medische trajecten of hoe snel je dan al iets op een test kan zien
Het zal wel weer niets zijn. Maar waarom krijg ik toch altijd duidelijke grijzige lijnen binnen afleestijd. Het geeft me hoop, die er niet is. Ik zou niet meer moeten testen, maar blijf het doen. Word onderhand gek van mezelf..
Vandaag met de utrogestan opsteken (vaginale bolletjes) wat bloedverlies gespot. Het is nog minimaal. Hoop dat het van de vastere ontlasting is die ik vanochtend rond 11 uur had. Mijn gedachten gaan weer alle kanten op.
Bloedverlies kan toch ook juist komen door utrogestan? Als ik me de bijsluiter goed herinner? Hopelijk blijft het hierbij