Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel ->38

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door WinMom90, 20 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    Vandaag ook weer wat rozige afscheiding, niet meer dan gisteren. Geen kramp of iets. Ik lijk wel van alles te voelen in men buik. ben vandaag 5 weken. 22 juni pas echo, eerder wil men het niet doen. We blijven maar wachten in onrust.

2. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    Ondanks je verleden?

3. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    Jup ondanks het verleden. Met de reden ze kunnen niks zien, maar moet mezelf niet zo druk maken. Heeeel makkelijk gezegd natuurlijk.

4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    Vanaf 6 week is te zien waar t zit

5. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Wat gek! Hier met 5,5 week een echo gehad om te bepalen waar baby groeide en of ze konden zien of het er 1 of weer 2 zouden zijn.

Vind 22 juni dan nog wel heel erg lang duren hoor! Geen andere VK in de buurt die wellicht eerder kan?

6. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    Ik heb zojuist weer getest en de test is blanco, game over dus.

7. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    Knuff

Sharona92 vindt dit leuk.
  8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.712
    27.353
    113
    Vrouw
    :(

9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.712
    27.353
    113
    Vrouw
    5 weken al zelfs. Dan hoor je al een zwangerschapsring te zien. Ik kan vanaf 5 weken altijd echo laten maken om die reden.

Bij twijfel over plek zwangerschap zou ik ook aanraden om juist voor de 6 weken echo te doen, die 6 weken grens is nou net wanneer de meeste ellende start bij een bbz :( juist bij voorgeschiedenis belangrijk omdat kans best toeneemt weer helaas

10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.712
    27.353
    113
    Vrouw
    Ik blijf het ook verbazingwekkend vinden dat best veel gynaecologen en verloskundigen de bbz onderschatten en de angst die zelfs minimaal bloedverlies met zich meebrengt als je zwanger bent na een bbz :(
    Jammer dat ook dit geen goede zwangerschap is en dat de echo niet meer nodig is om baby te kijken :(

11. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
  12. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    Een bbz is uitgesloten omdat ik geen eileiders meer heb. Dankjewel voor jullie steun dames. 22 juni heb ik alsnog een echo om te kijken of men baarmoeder schoon is.
    ik heb nog drie cryo’s, maar eigenlijk wil ik het bijltje er bij neerleggen. Hoeveel moet ik nu nog meemaken. Zit zwaar in een dip. Had alle hoop op ivf gevestigd. Ik moet helaas nu wel gaan beseffen dat mijn lichaam het niet kan.

13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.712
    27.353
    113
    Vrouw
    Kun je niet beter eerst een zeer welverdiende pauze inlassen? Maar ik snap je echt wel dat je denkt f#ck it. Elke keer een miskraam is gewoon hel :( sterkte!! Pas goed op jezelf ♡

14. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Maar stel dat 1 van die 3 het wel is. Dat is het enige wat mij nog overeind houd in ieder geval. Ik heb nog 1 poging over. Wilde ergens ook stoppen maar de gedachten, stel dat is op dit moment toch mijn drijfveer.

En geloof mij. Ik heb zo vaak de handdoek in de ring willen gooien.

Heb je verhaal zo hier en daar mee gekregen.

Wat voor vitaminen gebruik je? Denk je dat het een eicel probleem of een innestelingsprobleem is? Wij zijn sinds deze maand begonnen met Inositol Myo + D-Chiro daarnaast slikken we allebei sowieso ubiquinol. Over Inositol valt enorm veel te lezen. Ik zelf ben ook lid van een groep op FB met voornamelijk buitenlandse meiden en daar gebruiken ze het heel vaak. In eerste instantie word het aangeraden voor PCOS maar daar naast ook tijdens IVF traject.

Ben nog lang niet aan de beurt en kan daarom ook niks zeggen over of het helpt. Maar hoop het toch echt.

Misschien heb je geen hol aan mijn bericht hoor en dat mag. Aangezien ik zelf in het schuitje zit dat het voor ons bijna is afgelopen. Vind ik het zo zonde als je daar nog niet bent en er nog wat uit kunt halen. Uiteraard is de grens een keuze. En al het verdriet van verlies mee dragen is ontzettend zuur en verdrietig. Maar hoop zo dat het nog wel lukt voor je en dat je een beetje moed haalt uit mijn berichtje.

15. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.611
    4.460
    113
    Vrouw
    Ik snap je helemaal… ❤️ Hier 3 keer een bbz en meerdere miskramen. Ik zit nu in een lange verplichte pauze en kan niet wachten om verder te gaan maar ik ben ook enorm bang. Bij een positieve test begint de stress al. Volgens mij kan je alsnog een bbz krijgen zonder eileiders (dat is mij wel verteld in elk geval), het kan ook op andere plekken innestelen. Niet om je bang te maken, maar wel om het belang van een vroege echo te benadrukken. Bij mijn zoon zagen we bij 5 weken inderdaad al dat het op de goede plek zat. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

16. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    dankjewel voor je bericht! Ik ga me eens verdiepen in de vitamine. Ik slik de mama dag en nacht van vitakruid en visolie capsules. Daarnaast gebruik ik een bloedverdunnertje en utrogestan. Het bloedverdunnertje werd me aangeraden door het UZ gent. Daar hebben we een second opinion gedaan naar herhaalde miskramen. Het Amphia gelooft er niet in, maar er is daadwerkelijk iets gevonden in Gent.
    Amphia is er van overtuigd dat ik niet onder het hoofdstuk “herhaalde miskramen” val, omdat het nooit in de baarmoeder gezeten heeft. Ik weet het echt niet meer.

17. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    dat ga ik zeker eens navragen de 22e hoe dat nou zit met bbz’s zonder eileider.
    De angst is slopend na die positieve test. Ik heb men testdrang kunnen bedwingen, omdat ik volgens andere mezelf gek zou maken hiermee. Ik heb het naast me neer gelegd en we waren beide niet eens blij alleen maar angstig.
    Enigszins ben ik het wel eens met het ziekenhuis een vroege echo zegt niks en kan ook veel onzekerheid geven.
    Zwanger worden is niet het probleem alleen het blijven. Het ziekenhuis kent me zelfs ondertussen. Dan zeggen ze kop op meid laat jezelf niet gek maken. Jaa makkelijk lullen.
    Zegt ze jaa we kunnen de echo ook een weekje vroeger doen. Waarbij ik ook zei heeft nu toch geen zin meer. Laat maar op de 22e staan.

18. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.611
    4.460
    113
    Vrouw
    Ik vind het heel knap dat je je hebt kunnen bedwingen, lukt mij in elk geval nooit haha :D en heel herkenbaar hoor wat het ziekenhuis zegt. Maar als het zó vaak misgaat dan maak je jezelf natuurlijk helemaal gek. Je hebt immers geen andere/betere ervaringen dus dat is gewoon super lastig. Een bbz kan ook op je eierstok of in je buikholte zitten bijvoorbeeld (en bij mij in het litteken van m’n keizersnede, ook gevaarlijk). En ja, het is zeldzaam. Maar ik heb inmiddels al zoveel zeldzame dingen gehad dat dit me ook niks meer zal verbazen. Vertrouwen in mijn lijf is gewoon 0 helaas.. liefs!

19. Sharona92

Sharona92 Actief lid

7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    Jaa echt ongelooflijk de loterij hebben wij ook nog nooit gewonnen, maar deze inimini kansen weet ik altijd wel te pakken.
    Ik neem aan dat bij ivf dat ze het in de baarmoeder plaatsen dat het daarna toch niet naar de eierstokken gaat. Mag hopen dat de hechtingen goed gezet zijn. :| Al steek ik men handen er niet voor in het vuur.

20. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Wat een onzin. En wat zuur dat dat zo word gezegd. Ik kreeg ascal maar dat ga ik niet meer doen. Bloed er dood van. Na elke TP biochemisch en gewoon heb ik gewoon menstruatie remmers nodig.

Ik kreeg het ook na een biochemische volgens mijn internist kan het geen kwaad alleen als je dan gaat bloeden dan is het in feite een open wond en stolt he bloed dus minder goed.

Dna en karyo heb ik niet gedaan. Heb wel deze week een swap van mijn vagina gemaakt en opgestuurd (besteld bij bloedwaardetest.nl https://www.bloedwaardentest.nl/vaginale-screening-rp.html )zijn doen ook de ANA/ERA. Je kunt je ook op NK cellen testen etc. De reden waarom ik dat heb gedaan is omdat ik wil weten of de verhoudingen kloppen. En ik wil mijn baarmoeder omgeving zo gezond mogelijk hebben.

Overigens kun je ook mee kletsen in ons topic als je wilt groenebomen en krv zitten daar ook. Is het hier wat minder "topic vervuiling" :)

Krv vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina