Hi Wat fijn dat dit topic bestaat! Hier ook een onduidelijke test.. Kort uitgelegd: Heb elke maand een cyclus van 30-31dagen. Ik had afgelopen zondag-maandag mijn menstruatie moeten krijgen. Uiteraard is deze er nog niet.. Dit is een sensitest (de normale, niet de extra vroege) streepje kwam binnen 2 minuten. Zelf beschouw ik dit als negatief. Xx
Ik heb op 3 juni een curettage gehad.. dus niet echt serieus geknuffeld, maar wellicht wel voldoende.. spannende dagen weer.
Ik zie een pennestreep en dat is negatief. Ik vermoed dat je ei deze keer later was en je dus nog niet op/over je nod zit.
Ja paar dagen terug heb ik voor het eerst getest en die was negatief. Ik heb m'n ei ook gevoeld.. maar weet niet exact wanneer ie gesprongen is.
Het is een dun streepje maar wel binnen 2 min. Ik zou vanmiddag nog eens testen! Wel late eisprong, anders was hij nu al duidelijker geweest
Ja heel gek! Snap er zelf ook vrij weinig van. Maar goed het maakt mij verder niet uit.. ik ben zwanger!
Hoi meiden! Ik testte altijd mijn ovulatie met de action testen en had altijd echt knallers, voordat hij doorliep stond de T streep er al. Ik ovuleer rond CD 12-14 en heb altijd echt de typische klachten; mega veel eiwit slijm, pijn (vaak rechts) die vaak ook doorstroomt naar mijn onderrug en vaak ook last als ik dan een volle blaas heb. Vorige maand dacht ik ik doe weer eens een testje ongeacht onze situatie en ik kreeg dus geen T streep. Net weer getest, afgelopen 2 uur 1 glas drinken op en weer negatief .. t zegt natuurlijk niet veel maar toch maak ik me een beetje zorgen. Onze situatie is al rot genoeg dus heb zo graag weer even een positieve ovulatietest als bevestiging voor mezelf Iemand zei al dat de testen minder goed zijn geworden van action
Op welke cyclusdag zit je nu? Het kan gewoon ook zijn dat je nog niet op je piek zit en je over een paar dagen een positieve test hebt.
Vandaag. Ik wist niet zeker of het streepje op de goede plek stond daarom heb ik nog een tweede gedaan. En kapot gemaakt omdat ik door die kleine schermpjes niks zie. iets met slechte ogen haha
Goedemorgen dames, Ik was bang dat er niet zoveel oploop zou zijn en had wel een knaltest verwacht maar andere kant hij loopt wel heel mooi op, en misschien test ik wel niet zo snel knal..16 juni een positieve ovu test gehad, 17-18 ws ei gesprongen en vandaag dan vermoedelijk NOD. Ondanks ons grote gezin blijf ik wel erg onzeker ook omdat ik 2 miskramen heb gehad.
Dat dacht ik dus ook, dit zijn testen van mat care. Heb ik normaal nooit... Kon ook geen afbeeldingen vinden op google. Ik ga later vandaag even naar de action. Blijf toch terug komen op die testen..