Druk!!! Zijn zojuist begonnen aan de babykamer Beetje veel tegenslag gehad, aangezien de airco verplaatst moest worden… Wel veel harde buiken en krampen ondertussen, maar dat was bij de andere zwangerschappen ook…. Hoort bij mij denk ik… En meneer ligt al sinds 28 weken ingedaald dus die is er klaar voor haha dochter daalde pas met 37 weken in! Hoe issie verder met jou??? Hoop dat je morgen een mooie oploop mag showen hier! ❤️
Ovulatie test van vandaag.. ik vind hem wel positief, of moet de 2e streep nog donkerder zijn? Het gekke is dat ik op dag 12 zit en normaal pas rond dag 17-18 mijn eisprong heb. Vorige cyclus had ik ook zo vroeg al een piek, maar vervolgens op dag 21 testte ik nog een piek. Snap er niks meer van!
Ik vind het zo lastig om te rekenen, maar hierbij mijn testen. Zien er denk niet zo goed uit, maar we gaan het zien. 23 juni in de ochtend Ovitrelle 24 juni in de ochtend inseminatie
Ooooh wat spannend meid!!! Ik denk dst je zwanger bent, morgen of overmorgen nog eens testen, bij oploop is t eigen hcg, ik duim voor je!!
Hé lieve meiden. Ik heb vaker op deze forum geschreven omdat ik de ovulatietesten niet helemaal snapte. Ik ben 6 juni gestopt met de pil en toen van 11 tm 14 juni een ontrekkingsbloeding gehad. Nou ben ik toen na m'n ontrekkingsbloeding aan de ovu testen geslagen. Nu heb ik echt een hele donkere streep op 2 testen.. is dit positief en kan ik nou m'n ei verwachten?
Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie alvast een nieuw deel aan? Kan iemand ons (beheer) taggen wanneer deze dicht kan?