mijn eerste piek dag was 29 november (die staat niet op de foto en de 2de piek zoals op de foto op 30 november, heb m ook gevoeld die dag ( met veel pijn haha) , ook zegt mijn temp dat de eisprong op de 30ste was dus ben er bijna zeker van dat ik op 8 dpo zit , normaal heb ik een lf van stipt 14 dagen maar goed na de miskraam loopt alles in soep dus wie weet komt me menstruatie er dan al aan.
Action is positief, de dipstick niet. En waar ga ik nu vanuit? Normaliter is het andersom. De dipsticks zijn iets te gevoelig voor mij daarom doe ik action er naast
Ik zou dan even kijken hoe de eerste echo eruit ziet en op basis daarvan beslissen wanneer je gaat starten met ovulatietesten.
Is dat niet veels te vroeg had gehoopt dat ik nog een paar dagen had.. gister buikgriep nl mss toch morgenochtend het maar even gezellig maken
Het kan zijn dat je lh nog wat verhoogd is (dat is vaker rond je nod). Heb je eisprongsklachten dat je nu al ging testen.
Nee bloeden is echt pas net 2 dagen over. Had wel wat krampen, maarja omdat ik ook ziek werd, had het dat ook kunnen zijn. Ben wel vanaf CD 5 gaan testen, omdat ik vorige ronde rust had en de ronde daarvoor echt waardeloos getest heb (dagen vergeten, onregelmatig). Vaak begin ik wel op CD8 met testen en zijn deze negatief nog (ook bij de kortere cyclussen). Op z'n vroegst CD10..
Vanochtend, vanmiddag, zojuist… hij is alweer aan het afnemen, betekend dit nou dat mijn ei al is gesprongen? Zou ik morgen wat moeten zien aan mijn Temp al?
Ziet iemand hier ook een tuurlijn?? Vandaag 8dpo (veel te vroeg uiteraard) En ja, ben zeker van mijn ei dmv ovulatietesten en temperaturen Bekijk bijlage 705444 Bekijk bijlage 705445
Ik zie een witte lijn op de plek waar de streep moet zijn, daarnaast een ‘streepje’ wat dus denk ik helaas geen streepje is. je bent ook nog erg vroeg, hopelijk snel een positieve test!