Klopt, dat ben ik ook met je eens! Maar ik testte dit keer ook pas op 12dpo voor het eerst licht positief terwijl ik normaal gesproken op 9dpo al wel een positieve test in handen heb…. Ik weet het even niet meer hoor, misschien combinatie van late innesteling en traag hcg? Ik durf in elk geval nog niet te juichen
Dat zou een verklaring kunnen zijn ja. Maar ik snap heel goed dat je nog niet durft te juichen. Vreselijke tijd deze dagen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid..
Dankjewel, denk ik maar over een dag of 2 pas nogmaals test. Dan zou het wel de doorslag moeten geven
Ik durf het niet te zeggen, zelfs als ik de positieve ovulatietest weghaal in FF dan blijft het kruis nog hetzelfde staan. Maar het kan natuurlijk ook dat FF het kruis verkeerd heeft staan
Als je op 31 oktober eipijn had was dat waarschijnlijk de laatste groei van je eitje. Daarna springt je eitje binnen 48 uur en dan is dus 3 november 1 dpo en vandaag 14 dpo.
Dan heeft FF het kruis dus sowieso verkeerd staan! Maar had de dag na die eipijn wel die stijgende temp die ik normaal na ei heb, dus dit maakt het twijfelachtig… de dip erna dacht ik dat dat van het gele lichaam kwam…. Maarja, we kunnen even niet anders dan afwachten nu
ik vind hem duidelijker dan gisteren! Heb je niet een late innesteling gehad of toevallig je ei toch niet later gesprongen?? Dit is nog wel hoopgevend vind ik zo.
Late innesteling dacht ik dus ook aan, maar toch een later ei zal misschien ook mogelijk zijn, ik twijfel nu aan alles haha. Droog is ie nu echt heel duidelijker dan die van gister, maar ik vind em wel gelijk aan die van 3 dagen geleden… al was dat een early maar ik dacht dat dat geen verschil maakte
@DCG, ik heb je test van de 12e ook bij het rijtje gezet. Er is zeker wel oploop vanaf de 12e, maar het is een beetje mwaahhh. Ik heb zelf geen goede ervaring met langzaam oplopende testen.
hahaha dat snap ik! Nou ik heb dus al een aantal dames voorbij zien komen waarbij een normale beter test dan de early! Ik duim voor jou meid
Test verschil tussen early en gewoon kan groot zijn hoor! Licht er vooral aan wat de gevoeligheid is, als eentje 10 miu/ml is en de andere 20/25...
De test van de 12e was predictor early met extreem geconcentreerde urine. Die van gister en vandaag zijn de express, al dacht ik niet dat het verschil zou maken. Langzame oploop heb ik zelf ook geen goede ervaring mee hoor, ik snap zelf ook even niks ervan…
Ik had in de ochtend een knal en in de avond alweer lichter dus ik heb niet doorgetest (stom i know!) Maar zou het dan alsnog kunnen dat mijn eisprong gewoon 2 dagen later is geweest dan FF beweert?