Predictor early is idd 10 en de express 25, maar ik dacht dat het bij deze testen normaal gesproken geen verschil maakte
Dan zou dat wel een hoop verklaren! Zou er dan ook zoveel verschil in kunnen zitten dat ik de eerste testen met de early heb gedaan en de laatste 2 met de express?
Hoi allemaal.. ik zal me er ook even tussen mengen omdat ik niet zeker weet of ik de enige ben die het ziet.. ik die namelijk een heel vaag tuurstreepje maar hoor ook vaak vals positief met de KvK 2v5. Willen jullie even meekijken?
Wat vinden jullie van deze testen vanaf maandag. Het weekend waren ze een stuk lichter. Het wisselt alleen een beetje.
Ik zie hem hoor! Maar helaas kan je hier verder nog niet veel uit opmaken... enige wat je kan doen is verder testen!
Lastig dit. Je bent hoe dan ook zwanger maar twee keer per dag testen en dan zo vergelijken werkt niet. Action testen zijn ook niet de beste testen om te gebruiken voor oploop. Het lijkt erop dat de tweede van maandag met heeeeel geconcentreerdere urine gedaan is. Hij is ook geler opgedroogd. En vandaag heb je dan weer minder geconcentreerde gebruikt dus dat is lastig vergelijken. Probeer elke keer dezelfde kleur urine te gebruiken en vergelijk dan. En ik zou maar 1x per dag testen als dat lukt. Lastig, ik weet het
Ik weet ook niet precies op hoeveel door ik zit. Heb gister een beetje bruin verlies, mogelijk innesteling? Als ik uit ga van mijn langste cyclus zou ik over 2 a 3 dagen mijn duivels krijgen. Normaal heb ik dan voor mijn maandstonden mega gevoelige borsten en tot nu toe nog steeds helemaal nergens last van. Alleen mega veel waterige afscheiding
2x per dag testen heeft niet zoveel nut. Je testen zien er prima uit. Ik zou vanaf nu maar 1x per dag testen met eenzelfde soort urine. Zo is het beter zichtbaar of het goed oploopt