huh wat gek. Dat staat toch gewoon op formulieren? Of staat dat onder een andere benaming? Jij bent vast niet de eerste ooit die er om vraagt lijkt mij.
Dat is raar hopelijk word je snel teruggebeld en krijg je snel duidelijkheid! De officiële benaming is volgens mij 'beta hcg' tenminste zo werd het bij mij genoemd op lab formulieren.. maar lijkt me indd dat jij niet de eerste bent die erom vraagt
Nee dat lijkt mij dus ook niet Als ik hier lees krijgt haast iedereen een bloedtest voor elkaar, dus waarom ik niet?!
Ik heb liever dat ze gister terugbelde dan vandaag Ik denk zelf dat dit weer zo’n nieuwe assistente was, er was verder ook niemand aanwezig! Hopelijk begrijpt de huisarts het wel en mag ik gewoon bloedprikken…
Snap ik. Misschien moet je nog eens terugbellen en aangeven dat je misschien niet duidelijk genoeg bent geweest. Maar dat je echt vandaag reactie wil.
Zojuist gebeld!!!! Ik mag een bloedtest doen! Voor nu krijg ik 1 formulier mee en op basis van die uitslag gaan ze pas verder bepalen of een 2e test nodig is en waar we rekening mee moeten houden.
Jaaaaa!!! Alleen de prikpost hier om de hoek (extra poli van het ziekenhuis) tot 12:30 geopend, dus wordt sowieso morgenochtend pas prikken en dochter ligt nog te slapen zal eens even navragen of ik gewoon in het ziekenhuis terecht kan Duimen jullie met me mee?!
Huhh wat? Bijzonder haha. Maar hcg urine test heeft weinig zin inderdaad.. Goed dat je gebeld hebt. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid ❤
Nee ik weet uit ervaring van labovoorschriften te schrijven dat dat bij hormonen staat gewoon als hcg
ja rectaal! Kan het dan zijn dat het een late innesteling is geweest? Ik heb dinsdag wel flink zeurende pijn gehad in mn linker lies
Nou dames, online mijn uitslag gezien, hcg is 14.8 Komt overeen met een zwangerschapsduur van 3-4 weken stond erbij. Lijkt me ook overeen te komen met de testen, maarja nu dus morgen bellen naar de huisarts of hij een 2e bloedtest wil laten doen… Wat denken jullie op basis van de uitslag? Zou er nog een kans zijn dat ik een trage aanmaak van hcg heb? Of zou het sowieso slecht eruit zien?