ja late innesteling waarschijnlijk! Zaterdag mooi het woord zwanger op de digitale test! Vandaag was de gewone test ook mooi donker gelukkig! Hoop voor jou ook een mooie oploop
Ik kan ook niet wachten om een cd digital te doen, het woord 'zwanger' geeft toch een bevestiging van die 2 streepjes ofzo
Haha ik moet wel gniffelen om jouw posts, omdat het zo herkenbaar is. Ik testte wel 3x op een dag en zat alles te analyseren. Lieverd: je bent hartstikke zwanger en je mag het nu laten rusten
Dank voor al jullie lieve opbeurende berichtjes. Ik had de laatste test in huis vandaag. En 3+. Wat een feestje op de maandagochtend. Bizar met mijn dochter en zoon maar 1 test gedaan, maar door bbz en een miskraam kan je toch zo onzeker worden. En dit forum en zulke lieve mensen helpen je er doorheen. Nogmaals dank. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.
Wat vinden jullie? Piek geweest of toch niet? De dagen erbij vermeld kloppen trouwens niet. Vergeten door te strepen. Cd heb ik erbij geschreven.
Wat denken jullie positief ovulatietest? Normaal twijfel ik niet zo, maar heb deze week mijn tweede iui behandeling. Dus twijfel of ik nu het zkh moet bellen.