Hij zit er wel echt tegenaan, ik zou wel al bellen. Misschien is ie vanmiddag of vanavond namelijk wel echt positief
Ja dat vermoeden heb ik dus ook! Ga maar bellen zo! Dan morgen iui. Beter iets te vroeg denk ik, dan te laat!
Hee dankjewel lieverd ❤️ Had het wel een beetje verwacht, maarja doet toch weer ff zeer Hoe gaat ie bij jou??
Jaa dat snap ik en dat is ook meer dan logisch!! Hier bijna niet meer ongesteld. Maar verwacht mn eisprong pas rond dag 25 van mijn cyclus. Duurt nog wel even dus…
O fijn dat het al bijna over is!! Nog eventjes geduld hebben dus, en gewoon lekker gezellig blijven maken, kan zomaar iets vroeger komen succes deze ronde meid!!
Dankjewell❤️ Ik hou je op de hoogte! Ik zit trouwens in het 16 tm 30 december nod topic mocht je af n toe s willen kijken
Ik zal kijken of ik er aan toe kom om alles overal mee te lezen, maar ik hou sowieso het topic symptomen per dpo in de gaten Hoop dat je snel een mooie test mag showen ❤️
Hoi allemaal, Had gisteren gevoel ei pijn te hebben, deed een test er tegen aan en deed in de avond weer 1 maar werd weer lichter van vandaag helemaal niet zichtbaar, is al geweest of zal ik doortesten? Eerste maand gestopt met de pil ( 5 maanden geslikt)..
Ik weet niet op welke cyclus dag je zit, maar het lijkt erop dat je je piek (welke je niet hebt getest) mogelijk eergister hebt gehad en dat hij dus gister of vandaag springt.
Ik zit nu op cyclus dag 13, dus vond op de 12e testen wel vroeg was haha.. andere cyclus vaak tussen de 30 -33 dagen ( voor de pil) Teste toen vanaf de 15e dag...