Hoi allemaal ben ik weer. Ik dacht laten we indd door gaan naar de volgende ronde en gebruik weer de billingsmethode net zo als alle andere maanden.. mijn baarmoederhals is dan rond ovulatie altijd super zacht en open en verlies dan veel vruchtbaar slijm. Mijn laatste menstruatie was heel kort, zonder stolsels echt heel waterig vloeibaar en had uiteindelijk maar 2 inlegkruisjes nodig. Nu zit ik dus op 15 Cd en heb gister en eergister vruchtbaar slijm gehad maar mijn baarmoederhals bleef de hele tijd hard en pot dicht. Sinds vandaag is het slijm ook weer weg. Ik ben sterk aan het twijfelen toch nog een zwangerschapstest te doen. Wat denken jullie?
Oh, misschien was dat geen menstruatie, maar een innestelingsbloeding. Ik zou wel even een testje doen, als ik jou was.
Mijn test van vandaag. Wel duidelijker dan gister, maar houdt niet over. Oké er zit nog geen 24 uur tussen, maar ik had meer verwacht. Terecht of niet? Dubbele foto is de bovenste van nu, onderste van gister. Allebei nog nat.
hmmm ik ben bang dat het niks is. Hoeveel dpo zou je nu zijn? Dit zijn mijn testen een dag na elkaar en dan zie je wel duidelijk verschil
Dank je wel! Ik ben er ook bang voor.. Ik denk vandaag 10 of misschien 11 dpo. Verwacht vandaag denk ik mijn menstruatie, dus we zullen het snel weten. Ik had op 19 nov om 19:30 uur een positieve ovulatietest.
Net een testje gedaan en nog steeds negatief ik ben eens benieuwd met deze ronde.. gewoon nod afwachten dan maar
Hehe.. Dat zeg je nu.. Ik heb 14 testen gedaan om de oploop te zien. Sommige testen op dezelfde dag en zowel early's als normale en dan steeds een dag later weer. De laatste 3 testen zaten wel wat dagen tussen. Mijn eerste positieve test was op 3 november, maar door mijn ongeduld zag ik geen streep op 3 en 4 november (was heel dun en zag je pas na opdrogen). 5 november was hij wat duidelijker waardoor ik pas zag wat die testen van 3 en 4 november hebben gedaan. M'n laatste test was 20 november, daarvoor 14 november en de rest van daarvoor was tot en met 11 november. 14 november was echt meer test lijn dan controle lijn, 20 ook. Nu vandaag voor de 2e x een echo gehad en een kloppend hartje gezien (vorige week ook♥️) en dan voel je je gerust gesteld. Op dagen dat ik gevoelsmatig minder zwangerschapsklachten heb, ben ik bijna in staat om weer te testen. Al is dat natuurlijk echt onzin haha. Ben benieuwd of jij de testdrang meer onder controle hebt hihi