Ooh jeetje, een echte test expert! Ik heb nu nog 2 Predictors thuis liggen en wil morgen en maandag nog gaan testen. Als de testen oplopen, stop ik ook echt met testen. Eind augustus was ik ook zwanger en dat is helaas mis gegaan bij +9 weken. Ik weet dus maar al te goed dat goede testen niets zeggen Wat fijn, al 2 goede echo’s! Hopelijk geeft het iets rust op de onzekere dagen Ik duim voor een heerlijke baby over een paar maandjes.
jaaaaa ik heb goede hoop meid! Nat was het nog best onduidelijk maar dit kan bijna niet missen. Ben benieuwd hoe het morgen is
Mijn test is mooi opgelopen denk ik ❤️ Zo mega spannend. Kan het nog niet echt geloven, de eerste ronde na mijn miskraam (daarvoor 23 ronden over gedaan)
12 dpo avondurine die nogal verdund was vorige cyclus was vmk.. like wauw. Zo misselijk als iets de hele dag door al maar kan me echt niet deren. Met en zonder flits
Hoi lieve mama’s De kans op een zwangerschap is bij mij kleiner dan 1% echter ben ik 1 a 2 dgn overtijd. Zojuist een clearblue plus test gedaan en zie een lichte streep wat binnen een minuut verscheen..na afleestijd werd de streep de bekende pennenstreep..zouden jullie kunnen meekijken of moet ik een nieuw topic openen? Groetjes
Hahhaahha zo herkenbaar dit. Sinds mijn eerste positieve test op 30 november ben ik nu alweer 6 testen verder. Alleen gister niet getest want ik had niet meer en had ook geen zin om naar de winkel te gaan maar heus dat ik er zondag weer 1 ga kopen.
Ik zie inderdaad wat. Alleen… eerlijk gezegd vind ik deze testen niet heel erg betrouwbaar. Ze komen vaak vals positief terug. Kruidvat is betrouwbaarder… of die van Action. Ik duim voor je.
Dankjewel superlief! Ik had ervoor 2 testen met een tuurstreep wegens getest door symptomen. Echt heel blij mee Digitest had ik online besteld. Dus hopelijk kan ik het opbrengen te wachten tot dinsdag