Kan iemand me helpen. Ik heb vanochtend met een clearblue ultravroeg 6 dagen voor nod getest en na 3 min zag ik dit op me test staan. Aanstaande zondag moet mijn rodeduivels dag zijn maar zo onzeker.
Ik zie wel wat, maar je bent echt nog heel vroeg voor testen dan. Overmorgen weer en dan issie zeker duidelijker als je zwanger zou zijn!
Het is al wat vaker gezegd vandaag. Maar als je opnieuw test: best niet met een blauwe kleurstof test maar een roze
Gewoon omdat het kan.... en.. de digi test bestelling ineens pas morgen aankomt.. dacht ik ach.. eens kijken of ik ook voor het eerst eens een ècht duidelijke test heb. My wish was granted. P.s ok eigenlijk was en ben ik gewoon nog heel onzeker na mijn vmk met enkel lichte streepjes op de testen. Maargoed. Uhm. Ik vond hem ook te mooi niet te delen.
Gefeliciteerd! Wat fijn zo'n duidelijke test! Ik kon me vanochtend toch niet inhouden. Gisteravond had ik een beetje roze afscheiding, dus ik dacht al dat m'n menstruatie toch was begonnen en de test inderdaad vals positief was, maar daarna was er geen roze afscheiding meer te zien en vanochtend met temperaturen was m'n temperatuur weer omhoog dus besloten om toch maar te testen, maar wederom weer een heel licht streepje.
Met die streep gaf mijn digi 1-2 aan dus een voorzichtige gefeliciteerd! Ook ik heb zondag iets roze afscheiding gehad en daarna volgde dus redelijk snel de hele duidelijke test
Getest met de action early maar daar helaas geen streepje in gevonden. Nu wachten of de rode duivels komen zondag Maar gek dat bij de clearblue gisteren wel heel licht wat stond
Wat jammer! Helaas geven de blauwe testen waaronder de clearblue vaak een vals/positief resultaat. Niet meer mee testen dus.