Het lijkt mij wel iets lichter geworden maar ik snap je twijfel hoor. Ga je morgen voor een predictor? Mijn testjes zijn een beetje gelijk aan die van jou…
Nog niet, dat was mijn laatste test die zo gevoelig was dat je 6 dagen voor je nod kon testen. Morgen ga ik eens proberne met eentje van de action!
Iedereen gefeliciteerd die positief test. Ik kan niet wachten tot ik zelf ook een posi test in handen mag houden. Kan mijn testdrang niet bedwingen aangezien ik er 16 heb liggen van sensitest extra vroeg, Heb net een testje gedaan en natuurlijk negatief op 6dpo, stomstomstom. Hoe overleefden jullie die wachtdagen?
Mijn avatar was met 16 dpo. Rechts dus de teststreep. En dan was dit met een minder gevoelige test dan de predictor . Op 10 zei de cb 2-3 Je hebt gewoon een vroege innesteling met snel hcg. Helemaal mooi hoor! Ik zie geen aanleiding voor een bbz of 2ling
Aaah dit antwoord stelt me toch wel gerust super bedankt! Cb digitaal gaf gister nog wel gewoon 1-2 aan, al zou die aan de hand van de predictor van vandaag denk ik wel 2-3 gaan aangeven….
Na twijfelstreepjes is die Clear Blue digitaal extra vroeg wel heel duidelijk. dus voor iedereen met twijfeltestjes, haal die dan weet je t zeker.
Even een andere vraag tussendoor.. ik heb net zoals de vorige keer de zwangerschapstestjes besteld bij 2besure. Nu is het zo dat ik de laatste keer wel gewoon die met het blauwe uiteinde heb gekregen. Dit keer heb ik precies dezelfde besteld maar heb nu een roze uiteinde.. zijn er meerdere dames die van 2besure hebben besteld en ook die met het roze uiteinde hebben gekregen of hebben ze bij mij de verkeerde testjes in de zakjes geduwd?
Kan t niet laten,.. Van twijfelen of er uberhaubt wel een streepje staat naar je ook de gewone clearblue positief.. De gewone had ik nog niet positief verwacht, met die lichte frutstreepjes van vanmorgen. Urine was ook heel licht.
Argh, ik krijg testdrang! Mijn vriend haalt om 10.00u de bestelling op bij de action waar ook testen bij zitten. Van hem mag ik pas woensdag testen, maar hij heeft natuurlijk niet dat hij steeds iets of niets voelt. Haha. Vandaag ben ik 13 DPO, dus in principe... zou een streepje zichtbaar moeten zijn als ik wel zwanger ben.