kleurstof kruitdvat

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fruitje, 10 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruitje

    Fruitje Nieuw lid

    29 sep 2021
    2
    0
    1
    Man
    Hallo, ik was even benieuwd naar jullie ervaringen. Onderstaande test van Kruidvat is natuurlijk duidelijk positief, maar het valt wel op dat de controlestreep niet echt donker is. De teststreep is ongeveer hetzelfde, foto is genomen na 5 min. Is dit dan een kwestie van wat minder kleurstof en is vooral de vergelijking met de controlestreep van belang? De test is gedaan op NOD+4 en met ochtendurine.
    Vraag komt natuurlijk vanuit onzekerheid en voorgeschiedenis m.b.t niet denderend oplopende testen, het is zeker niet mijn bedoeling om hier te showcasen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • IMG_1.jpg
      IMG_1.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,2 KB
      Weergaven:
      158
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Idd kijk je altijd naar het verschil tussen beide strepen.
     
  3. Fruitje

    Fruitje Nieuw lid

    29 sep 2021
    2
    0
    1
    Man
    Dank, ja dat is mijn idee ook. Maar maakt het bekijken van oploop wel een stuk lastiger, ook al zijn deze testen daar in eerste instantie natuurlijk niet voor bedoeld. Van de test 2 dagen ervoor helaas alleen een ingedroogde foto.
     
  4. Zuster92

    Zuster92 Actief lid

    20 okt 2020
    126
    122
    43
    Vrouw
    Dit heb ik precies hetzelfde met de Kruidvat testen. Streepjes lijken niet goed geheel door te lopen. Maakt me onzeker, moeilijk goed te vergelijken met eerdere testen.
     

Deel Deze Pagina