Je meent het.... Maar als je zoveel topics leest over de action testen dat ze traag oplopen en traag urine opnemen ga je dat zeker wel overwegen. Maar hey we zien het vanzelf wel
Traag oplopen heeft echt niks te maken met de afleestijd. De laatste tijd reageren de action testjes later op HCG (dus lijkt alsof ze meer HCG nodig hebben). Heeft niks met afleestijd te maken. Aflezen binnen de afleestijd daarna niet meer. Zie inderdaad ook heeeel vaak indrogers bij die testjes
Bij mij bleven ze echt gewoon omo wit. Maar goed de ene test is de ander niet. Ga ook verder niet meer in discussie. Ben wel heel benieuwd of je nog getest hebt @Helena97
Dat je het zelf nog nooit hebt meegemaakt wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Prima dat je op dit forum verhalen leest over positieve testen buiten afleestijd maar ik heb er moeite mee als je dit gaat “adverteren” hier alsof dit een gegeven is. Op die manier krijgt iemand hoop die er misschien niet is. Afleestijd = afleestijd
Ik lees over de action testen ik zou ze ook niet weer kopen. In de eerste maand ook een roze indroger gehad.
7 dpo vandaag.. veel te vroeg om te testten.. weet ik maar had zo’n goede hoop op deze ronde Zien jullie ook iets?