Ja echt? Is dat geen indroog? En vergeleken met 12 uur ervoor moet hij toch wel donkerder zijn als t echt wat zou zijn, zeker vergeleken met ochtend urine ik krijg stiekem wat hoop nu haha.
Dat ligt eraan wanneer 'ie er stond natuurlijk Maar de easy@home wil wel eens valse streepjes geven inderdaad. En hij zou na 12 uur nog niet per se donkerder hoeven te zijn hoor, zeker zo pril niet.
Nou mijn action early was toch een valse denk ik. Ik testte vanochtend met predictor early en er stond een lijntje binnen de 3 minuten maar wel echt super vaag. Heeeel moeilijk op de foto te krijgen maar probeer het toch. Zou er dan toch iets gaande zijn? Nu 10dpo dus even afwachten...
Ik zie hem ook hoor! En de ene test duidelijker op middag de andere met ochtend urine. Morgen gewoon weer testen
Vandaag 9 dpo Ik ben een middagtester altijd geweest, voor t avond eten getest eerste foto na doorlopen, en op tweede foto dezelfde test op exact 5 min afleestijd. Nu opgedroogd nog zichtbaar
Volgens mij zie je met doorlopen altijd een streep, had ik afgelopen maanden wel. Duim voor een positieve test voor je
Hij was inderdaad vals. Wat jammer dat dat kan! En aangezien ik maar 2x seks heb gehad onbeschermd (waarvan de laatste keer bijna 2 weken geleden is ivm drukte) lijkt het me dat ik niet zwanger ben. Door pcos weet ik m’n eisprong nooit want ovulatie testen werken niet bij mij maar ik voel hem vaak wel. Maar vanaf m’n nieuwe cyclus ga ik tempen. Denk dat deze ronde voorbij is.
Staan de sensitesten bekend om hun zichtbare lijn waar normaal het resultaat vanaf te zien is? Dit is binnen de afleestijd te zien. Zeker geen gekleurde maar zie een witte lijn dus begon me af te vragen of dit vaker voor komt of normaal is?