Ik zie hem . Was hij er binnen de tijd? Hopelijk loopt hij op Edit: ik reageerde dus op de eerste foto
Ik zag op de andere foto ook wel iets maar kon op die afstand de kleur niet goed bepalen. Het lijkt wel een licht streepje te zijn hoor. Spannend!
Snap ik! Ik lees altijd met iedereen mee en snap nu pas goed wat iedereen altijd bedoeld met moeilijk op de foto te krijgen etc Ik heb niet veel ervaring met k2v5 testen. Droog is hij nu ook echt wel roze. Maar weet niet of dat droog überhaupt wat zegt.
Had deze vanochtend op de action early maar is ook niet overtuigend als ik morgen nog geen menstruatie heb wil ik denk ik de huisarts bellen dan ben ik drie dagen overtijd
Ik zie niks helaas. De huisarts zal vaak helaas niks doen omdat 3 dagen overtijd niet veel zegt en nog niet lang is. Ben je wel zeker van je eisprong dmv tempen of echo opvolging?
Nee alleen door ovulatie testten Had een duidelijke positieve en daarna zijn ze weer afgelopen de testten en ook mijn eisprong gevoeld of iig t groeien van t eitje
Helaas is een lh piek geen garantie dat er ook een eisprong gaat volgen. Soms blijft die uit en probeert je lichaam het dagen later nog een keer. Je nod schuift dan ook op.
Huisarts wilde evt maandag bloedprikken als ik dan evt 7 dagen overtijd zou zijn maar kan nog vanalles gebeuren in die dagen natuurlijk miss komt mijn menstruatie alsnog deze had ik toen straks maar heb zo vaak al streepjes gehad op de kv2v5 dat dit ook negatief is denk ik
Ik denk dat je testen hadden moeten oplopen en veel duidelijker hadden moeten zijn nu, wat verdrietig zeg
Helaas vals alarm! Vanochtend was het hartstikke wit. Ik had de test gister gedaan omdat ik opeens een dik positieve ovulatietest had. Ik was al helemaal de kluts kwijt van mijn cyclus en dacht dus mijn piek gemist te hebben want zat al op dag 30 en was eigenlijk elk moment op mijn menstruatie aan het wachten.(geen positieve ovulatietesten gehad) Mijn vorige 3 cyclussen waren totaal 28 dagen en daarvoor zelfs korter. Dus ik dacht een zwangerschapstest kan geen kwaad als die ovulatietest opeens reageert. Kortom, vandaag ook weer ovulatietest gedaan en was alweer iets lichter dan gister. Ga er nu dus maar vanuit dat gister mijn piek was op dag 30. Ik heb dus nog even te gaan. Op naar een cyclus van 40+ dagen opeens
Deze vind ik idd negatief. Is je eisprong dus helaas niet geweest na de lh piek. Hopelijk heb je snel duideljkheid.