Ik dacht dat je niets gespoten had door dit bericht. Hoop echt dat dit je eigen hcg mag zijn, fingers crossed!
Jawel alleen heb ik al een aantal rondes op zitten en met 10 dagen na de spuit had ik altijd een omo witte test vandaar dat ik gerust ben nu.
Okay, dan is het nu 15 dagen na de ovitrelle... het zou nog wel ovitrelle kunnen zijn omdat de cb erg gevoelig is. Is je streepjestest wel opgelopen?
Nu 11/12 dpo en sinds gisteravond krampen+bruinverlies (heb ik anders nooit, innesteling?) vandaag nogmaals getest en lijk een schaduw te zien. Mijn man ziet niets en denkt dat ik gek word ( kan best haha) zien jullie iets? Foto gemaakt na 5 min
Ik zie ook niks. Als het gisterenavond de innesteling was, kan je morgen/overmorgen pas heel licht positief testen
Je moet de test nooit aflezen na zo’n lange tijd. Hij is helaas negatief dan. Morgen of overmorgen nog eens testen? En dan aflezen binnen de tijd, daarna niet meer
Meteen heb wel de foto pas na n paar uur gemaakt maar is idd maar een dunne lijn Dus daardoor denk ik misschien toch negatief zoiezo
Kan dit een voorgedrukt streepje zijn? In het echt lijkt ie wel roze.. Het is een early van de action.. Heb hem gesloopt om te kijken of de lijn beetje normaal op de strip zat Edit: na uploaden blijft er niks meer over van het lijntje..
Vrijdag vs vandaag Hier zit toch totaal geen oploop in, terwijl ik de afgelopen maanden altijd een positieve had op CD 11 (vandaag dus). Ik ben het kwijt.
Op zich zegt het niks dat je voorgaande maanden op dag 11 positief hebt getest.. dat kan wel eens later zijn. Ik zou door blijven gaan met testen en ook in de avond gaan testen