Het is omdat ik op reis bent anders als ik thuis zou zijn zou ik direct op bol.com de sensitest kopen en zou iedere dag testen maar hier hebben ze weinig keuze en aan soms dure prijzen. Ik stuur morgen vroeg een foto ik ben zo bang dat erop sta niet zwanger want echt geen symptomen behaald soms misselijke en pipi ieder uur hihi
Ik heb ook niet echt veel symptomen hoor, eigenlijk alleen heel slecht slapen en idd veel plassen. En mijn poes komt elke avond op schoot liggen wat ze normaal niet zo vaak doet. Bij mijn dochter begonnen de symptomen volgens mij met 5 of 6 weken (misselijkheid en sterke reukzin) dus weinig symptomen nu hoeft niks te betekenen ik hoop dat je morgen een mooie positieve test in handen hebt en er van kan gaan genieten! ps, ik geloof zelf erg in de kracht van positief denken. Dus ik probeer alle negatieve gedachtes snel te vergeten en en met vertrouwen in te gaan!
Dat van die poes is zo herkenbaar! Die van ons is wel aanhankelijk maar ligt weinig bij mij op schoot. Tijdens m’n 1e zwangerschap pikte ze continu het hoofdkussen van mijn man in, en vorige maand (helaas vmk) lag ze ineens ook vaak bij me op schoot! Zit nu continu te wachten tot ze het weer gaat doen want dan kan ik maar beter gelijk een testje wagen
Tijdens m’n 1e zwangerschap ben ik het eerste trimester alleen vermoeid geweest, verder eigenlijk nergens last van gehad! Symptomen zeggen dus eigenlijk helemaal niets, maargoed, toch hou ik trouw m’n dpo lijstje bij deze ronde
Haha wat leuk! Zo bizar dat ze het zo goed aanvoelen. Hier achteraf al sinds de bevruchting heeft ze het aangevoeld want ze is al ruim een week zo aanhankelijk. Alleen legde ik de link pas toen in een positieve test in handen had
Hier ook ervaring met een kat die steeds op mijn buik wilde liggen (normaal nooit). Tijdens deze zwangerschap toont hij overigens nul interesse.
Ik moet juist zeggen dat ik geen symptomen heb nu geen trek in eten en moet overgeven Brrrr hopen toch niet zo ziek zoals bij mijn laatste zwangerschap want ziek van s'morgens tot s'avonds gedurend 6 weken was niet te doen. Maar ja ik ga niet klagen hoort erbij en bewijs dat je mooi zwanger bent. Nu ga ik genieten van het eind van mijn vakantie en het begin van mijn 5de zwangerschap.
ja wat goed gefeliciteerd hopelijk valt het mee met de kwaaltjes, ik weet hoe vreselijk die misselijkheid kan zijn
1 dag voor NOD omo-wit getest. Had wel alle typische symptomen die ik van mezelf ken, dus was best verbaasd. Op NOD 1x bij het afvegen lichtroze dus dacht dat m'n menstruatie doorkwam. Dat zette niet door wat ook alweer raar is. Nu 1 dag na NOD licht positief getest. Geen tuurstreep maar ook niet knal. Normaalgesproken test ik knal op mijn NOD, ben al 4x zwanger geweest (wat 2x een vroege miskraam geweest is). Tijdens mijn laatste miskraam 4 maanden terug heeft mijn lichaam mijn baarmoeder grondig schoongemaakt en ik ben sindsdien verlost van mijn cystes, ovulatiepijn en heb ik een menstruatie van 6-7 dagen ipv 9-10. Maar mijn cycluslengte van 28 dagen is gelijk gebleven. Maar dit is pas cyclus 3 na de miskraam. Nu wil ik graag heel blij zijn met deze positieve test maar vind het dus ook wel eng omdat het verloop zo anders is. Herkenbaar voor iemand?
Ik vind het een hele duidelijke streep. Volgens mij kan je voorzichtig blij gaan zijn. Misschien een late innesteling of eisprong. En volgens mij kan de hcg oploop ook per zwangerschap verschillen. Gefeliciteerd
Bij deze mijn testen van de afgelopen week, volgens mij is dit wel een goede oploop.. wat denken jullie? ik zie dat de foto na het uploaden een stuk onduidelijker is geworden
Net weer soort van zelfde streepje, ik zag hem deze keer wel binnen afleestijd, maar ik kan nou niet echt zeggen dat ie roze is.... Ik denk dus echt dat het indrogers zijn helaas! Heb het eerder nooit gehad met kruidvat testen Zie foto
Nee niet 100%. Ik heb al 3 cyclen geen ovulatiepijn gehad dus heb geen 'bewijs' van iets behalve dan dus 2x een cyclus van 28 dagen (zoals voor de miskraam) en dit keer ben ik daar ook van uitgegaan natuurlijk. Misschien toch een wat langere cyclus dan normaal?