Ovulatiepijn zegt ook niet dat je ovulatie dan is. Dat is vaak een paar dagen later.. het zou goed kunnen dat je nu een latere eisprong hebt gehad dan je dacht
Plus niet iedereen heeft of voelt die pijn. En als je hem normaal wel voelt, kan het ook zo zijn dat je het een keer niet voelt. Je lichaam kan telkens iets anders doen.
Ik vind dit eerlijk gezegd geen goede oploop. Zou hier een vroege miskraam worden. Hoop dat je morgen opeens een sprong maakt maar als ie zo licht blijft zie ik het niet bijster positief. Niet om negatief te zijn, wel realistisch ..
Ik heb even de test van eergisteren en vandaag naast elkaar gelegd en dan zie ik toch wel een duidelijk verschil.. jij niet?
Ik sluit me eerlijk gezegd aan bij @Minimensje83. Ik heb dit twee keer meegemaakt. De eerste keer met veel minder duidelijke oploop en de tweede keer gebeurde het zoals het op de foto bij jou lijkt. En dat waren beide keren biochemisch. Ook ik wil je niet ontmoedigen, maar de eerste keer dat ik lichte/minimale oploop had geloofde ik stug in het positieve waarna de klap behoorlijk kwam bij de eerste echo. Want er was gewoon helemaal niks. De tweede keer heb ik getest op de dag dat ik mocht testen en toen wist ik al dat het niet goed zou lopen en drie/vier dagen nadat ik mocht testen liepen de testen al terug naar omo-wit.
Ja ik heb gisteren gemeenschap gehad Is het handig om vandaag en morgen ook nog gemeenschap te hebben
Ik wel en zeker voor 9 en 11 dpo mooie testen Edit: maar goed mijn testen zijn voor nod altijd zo geweest en ik heb nooit een knaller gehad (voor 17 dpo, nooit later getest) wel goede zwangerschappen.
Bij positieve test op de 26e springt je ei op 27 of 28. Dus ja vandaag is nog slim of anders morgen nog.
Ik zie ook zeker oploop. Ik zou wel met andere testen gaan testen. Deze werden bij mij nooit echt duidelijk. Terwijl Kruidvat dan al duidelijk was
Ik tel altijd 1dpo na mijn ovulation pijn en klopt altijd bij de gynaecoloog eens geweest en hij zag het ook. Dus het kan
Als je zin hebt anders niet tenzij je al meer dan een jaar bezig bent dan zou ik vandaag ook nog doen
Ik zie verschil maar dit vind ik minimaal verschil voor 2 dagen. Juist in het begin verwacht je redelijk vlot een oploop. Ik hoop dat je gewoon een wat minder snelle hcg aanmaker bent ..
ik snap dat jullie mij willen behoeden voor een grote teleurstelling. En zo heb ik er zelf ook heel lang ingestaan, niet al te positief denken want als het mis gaat ben ik extra verdrietig. Alleen heeft dit mij ook nergens gebracht, behalve dat ik totaal niet kon genieten van mijn zwangerschappen doordat ik constant angstig en pessimistisch was. Ik heb dit keer heel bewust besloten om het anders aan te pakken door positief te denken. Misschien gaat het alsnog fout. Dat kan altijd, zelfs met een duidelijke knaltest. Maar ik wil genieten van het feit dat ik nu eindelijk zwanger ben en geloven dat dit kindje er gaat komen dat heeft dit kindje wel verdiend, ik geloof oprecht dat dit kan bijdragen aan een goede zwangerschap. En als het wel mis gaat dan ben ik heel verdrietig en dan mag dat gevoel er ook zijn, en dan heeft dit kindje het ook verdiend. Voor nu blijf ik dus geloven in het positieve. Ik heb maanden niet meer geloofd dat mijn lichaam überhaupt nog zwanger kon worden, deze maand ben ik het gaan omdraaien en gaan geloven dat mijn lichaam in staat is om zwanger te worden en een gezond kindje op de wereld te zetten. En deze maand ben ik na andershalf jaar zwanger geworden. Dit bevestigt mijn gevoel en dat hou ik voor nu vast.
Wat goed dat je er zo positief in staat. Ik vind het persoonlijk ook niet nodig om er zo pessimistisch in te staan. Het komt vast goed! Op naar een prachtig mooi wonder over 8 maanden!
dankjewel, daar gaan we zeker voor! ik begrijp heel goed dat het gezegd wordt, maar deze woorden zijn voor mij niet helpend. Dus we gaan positief verder!
Je hebt 100% gelijk @Aylert dat je meeneemt waar jij je goed bij voelt. Iedereen spreekt natuurlijk vanuit zichzelf hier en met de beste bedoelingen, maar ik vind het net mooi dat je het positief ziet. Om het terug te hebben over je testen, ik vind de jouwe zeker niet extreem licht ofzo. Ik denk dat de mijne op 11 dpo lichter waren. (Zal een printscreen toevoegen van mijn oploop als ik hem nog vind). Had ook een gematigde hcg-waarde op 14dpo (103). Maar ben nu (morgen) 12 weken zwanger, so far so good dus.. kan z’n hartje zelfs al goed horen via mijn Doppler, wat onbeschrijfelijk fijn is… hopelijk kunnen we over enkele maanden allemaal ons baby’tje knuffelen… ik duim mee voor een mooie oploop bij jou!