Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel ->39

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mim89, 7 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylert

Aylert Lid

29 apr 2022
    99
    115
    33
    Vrouw
    dankjewel dit soort reacties doen mij goed! Als je bedenkt dat hcg elke 48/72 uur verdubbeld is het natuurlijk ook logisch dat je aan het begin minder snel de streep dikker ziet worden dan na een week ofzo. En dan begint de een misschien met een hcgwaarde van 1 en de ander met een waarde van 4 dus dan is er vast een duidelijk verschil in oploop. Ik denk inderdaad dat mijn 11dpo test al iets dikker is dan die van jou was. En je hebt wel een hele dikke knaltest met 18 dpo. En bij jou zit je baby nog lekker veilig in je buik, wat heerlijk zeg! Gefeliciteerd! Ik kan me wel goed voorstellen dat zo’n doppler wel erg fijn is. Als je toch een beetje onzeker wordt kan je altijd even naar je baby luisteren voor de bevestiging:D

2. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.238
    4.464
    113
    Vrouw
    Met die van de action kreeg ik ook niet hele duidelijke testen. Lijkt echt op wat ik ook had rond die termijn. Dit was 12 dpo, de middelste is volgens mij de zelfde test als die jij gebruikt.
    Die van de AH was al 2 dagen positief, voordat ik bij die van de action iets zag. En dan moest ik de hele test uit elkaar halen.

Bijgevoegde bestanden:

Aylert vindt dit leuk.
  3. Aylert

Aylert Lid

29 apr 2022
    99
    115
    33
    Vrouw
    bij mijn dochter en trouwens ook bij de miskraam heb ik wel knaltesten gehad met de actiontesten. Bij beide pas na nod en bij de miskraam wel een stuk verder na nod. Ik teste ook niet voor nod positief. Maar dat gezegd hebbende, clearblue digital besteld dus die is onderweg:D

Oilell vindt dit leuk.
  4. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.578
    3.077
    113
    Vrouw
    Mooi, het positieve @Aylert. Ik dacht enkel maar even mijn verhaal te delen, omdat de klap natuurlijk ook groot was bij mij en de keer daarop was die klap toch minimaler. En dan doet het toch wat minder pijn, maakt het er niet minder leuker op. Dat weer niet natuurlijk.

Positief zijn mag zeer zeker! Ik ga voor je duimen.

Aylert vindt dit leuk.
  5. Aylert

Aylert Lid

29 apr 2022
    99
    115
    33
    Vrouw
    #3485 Aylert, 28 jul 2023
    Laatst bewerkt: 28 jul 2023
    Ik snap echt helemaal waar je reactie vandaan kwam en zou een paar maanden terug misschien hetzelfde hebben gedaan. Ik weet dat het met de beste bedoelingen is gezegt. Alleen helpt het mij niet dus blijf ik positief. En volgens mij helpt dat want dit is mijn test van nu net!

Bijgevoegde bestanden:

LoesIVF, Nola26, Stitch626 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ziet er toch super goed uit!

Ik vind het heel knap van je dat je positief blijft. Soms word er in dit topic teveel naar eigen situaties gekeken en vergeleken terwijl ieder lichaam is weer anders.

Gefeliciteerd!!

Aylert vindt dit leuk.
  7. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Die ziet er zeker bemoedigend uit. Ik zal hard voor je duimen!

Aylert vindt dit leuk.
  8. Aylert

Aylert Lid

29 apr 2022
    99
    115
    33
    Vrouw
    Helemaal mee eens, dankjewel!:D

Mammavantwee vindt dit leuk.
  9. Lylytje86

Lylytje86 Actief lid

22 jul 2023
    301
    264
    63
    Vrouw
    België
    hij is mooi donkerde nu.

Aylert vindt dit leuk.
  10. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    Zojuist nog een test gedaan,
    Hij loopt wel op, maar voor mijn gevoel niet goed genoeg.
    Misschien ook de angst voor weer een miskraam. Of ik had gehoopt op een echte knaller inmiddels. :oops: maar wie weet komt die nog gezien ik niet weet wanneer m'n eisprong was en m'n cyclus Wisselt tussen de 23 en 28 dagen:rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

11. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Ziet er netjes uit hoor

lorreke vindt dit leuk.
  12. Lylytje86

Lylytje86 Actief lid

22 jul 2023
    301
    264
    63
    Vrouw
    België
    hij loopt toch mooi op ik ben ook bang voor een miskraam telkens als ik naar toilet ga kijken naar mijn wc papier bang dat er rood komt. Maar ik probeer positief te blijven.

lorreke vindt dit leuk.
  13. AnymousPrincess

22 jul 2023
    31
    4
    8
    Vrouw
    Hoi,

Ik heb geen kinderwens op het moment maar door bepaalde symptomen toch getest net.
    Ik lijk in de verte iets te zien of wordt ik nou gek?

Bijgevoegde bestanden:

14. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Beetje wazige foto, maar ik zie hier zo niets op

15. AnymousPrincess

22 jul 2023
    31
    4
    8
    Vrouw
    Deze iets duidelijker misschien?

Bijgevoegde bestanden:

16. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ik zie helaas geen 2e streepje.

AnymousPrincess vindt dit leuk.
  17. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Eerste keer dat ik deze merk testen gebruik. Is ie nu positief? Iemand meer ervaring met easy@home?

18. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Laatse lijkt positief idd even doortesten nog voor de zekerheid en klussen maar

Mom86 vindt dit leuk.
  19. Micky90

Micky90 Lid

26 mrt 2021
    69
    76
    18
    Vrouw
    Sinds kort wens voor een tweede. Afgelopen dagen ovulatietesten gedaan. In mijn beleving was het streepje 3 jaar bij ons zoontje veel donkerder of lijkt het maar zo dat gisteren dan toch wel de piek was. Op de foto lijkt die van vandaag donker maar in het echt was hij een stuk lichter

Bijgevoegde bestanden:

20. WWJD

WWJD Niet meer actief

Hier zit naar mijn idee nog geen positieve tussen. Hij kan zeker nog donkerder

Deel Deze Pagina