dankjewel dit soort reacties doen mij goed! Als je bedenkt dat hcg elke 48/72 uur verdubbeld is het natuurlijk ook logisch dat je aan het begin minder snel de streep dikker ziet worden dan na een week ofzo. En dan begint de een misschien met een hcgwaarde van 1 en de ander met een waarde van 4 dus dan is er vast een duidelijk verschil in oploop. Ik denk inderdaad dat mijn 11dpo test al iets dikker is dan die van jou was. En je hebt wel een hele dikke knaltest met 18 dpo. En bij jou zit je baby nog lekker veilig in je buik, wat heerlijk zeg! Gefeliciteerd! Ik kan me wel goed voorstellen dat zo’n doppler wel erg fijn is. Als je toch een beetje onzeker wordt kan je altijd even naar je baby luisteren voor de bevestiging
Met die van de action kreeg ik ook niet hele duidelijke testen. Lijkt echt op wat ik ook had rond die termijn. Dit was 12 dpo, de middelste is volgens mij de zelfde test als die jij gebruikt. Die van de AH was al 2 dagen positief, voordat ik bij die van de action iets zag. En dan moest ik de hele test uit elkaar halen.
bij mijn dochter en trouwens ook bij de miskraam heb ik wel knaltesten gehad met de actiontesten. Bij beide pas na nod en bij de miskraam wel een stuk verder na nod. Ik teste ook niet voor nod positief. Maar dat gezegd hebbende, clearblue digital besteld dus die is onderweg
Mooi, het positieve @Aylert. Ik dacht enkel maar even mijn verhaal te delen, omdat de klap natuurlijk ook groot was bij mij en de keer daarop was die klap toch minimaler. En dan doet het toch wat minder pijn, maakt het er niet minder leuker op. Dat weer niet natuurlijk. Positief zijn mag zeer zeker! Ik ga voor je duimen.
Ik snap echt helemaal waar je reactie vandaan kwam en zou een paar maanden terug misschien hetzelfde hebben gedaan. Ik weet dat het met de beste bedoelingen is gezegt. Alleen helpt het mij niet dus blijf ik positief. En volgens mij helpt dat want dit is mijn test van nu net!
Ziet er toch super goed uit! Ik vind het heel knap van je dat je positief blijft. Soms word er in dit topic teveel naar eigen situaties gekeken en vergeleken terwijl ieder lichaam is weer anders. Gefeliciteerd!!
Zojuist nog een test gedaan, Hij loopt wel op, maar voor mijn gevoel niet goed genoeg. Misschien ook de angst voor weer een miskraam. Of ik had gehoopt op een echte knaller inmiddels. maar wie weet komt die nog gezien ik niet weet wanneer m'n eisprong was en m'n cyclus Wisselt tussen de 23 en 28 dagen
hij loopt toch mooi op ik ben ook bang voor een miskraam telkens als ik naar toilet ga kijken naar mijn wc papier bang dat er rood komt. Maar ik probeer positief te blijven.
Hoi, Ik heb geen kinderwens op het moment maar door bepaalde symptomen toch getest net. Ik lijk in de verte iets te zien of wordt ik nou gek?
Sinds kort wens voor een tweede. Afgelopen dagen ovulatietesten gedaan. In mijn beleving was het streepje 3 jaar bij ons zoontje veel donkerder of lijkt het maar zo dat gisteren dan toch wel de piek was. Op de foto lijkt die van vandaag donker maar in het echt was hij een stuk lichter