Helaas zeer herkenbaar… ik had hiervoor twee miskramen en nog 1 voor mijn dochter lange tijd terug. Zorgeloos een eerste trimester zit er gewoon niet in. Probeer afleiding te zoeken. Dat is het enige advies. Want ik vind het echt killing. Nu gelukkig al in wel 34…. Dus het kan. Sterkte. ❤️
Hoi Dames, Ik had gister avond "ei" pijn en gister en vandaag ook veel vruchtbaar slijm. Nu is dit mijn ovu test van vanochtend. Zou ik nu vanavond ook testen voor de zekerheid? Of morgenochtend pas weer?
Je kunt al slijmverlies hebben dagen voor je positieve test/eisprong. Ik zou vanavond nog eens testen en morgenochtend weer.
Inderdaad vanaf nu 2 x per dag gaan testen. Eipijn en vruchtbaar slijm kan al best lang voor de eisprong
herkenbaar helaas. Mijn ervaring nu is dat ze negatief zijn bij dit soort bijna onzichtbare streepjes
Bij de verloskundige geweest en 2e zag mooi een vruchtzakje Enzo.... Maar moet volgende week weer gaan want zag niet veel. Al een grote opluchting.
Hoi iedereen, wie ziet er iets op deze test? Hoe langer ik kijk, hoe meer ik zie haha dus weet het even niet meer Ik menstrueer al langer dan een jaar niet meer vanwege borstvoeding, geen idee dus wanneer er een eisprong zou moeten zijn.
Deze test is al droog dus niet meer eerlijk te beoordelen. Om verwarring te voorkomen de maximale afleestijd afwachten en daarna weggooien
Thanks voor je reactie. Mijn vraag was of iemand iets op de test ziet, deze foto heb ik thanks voor je reactie. Mijn vraag blijft overeind staan of iemand ook iets ziet op de test. Ik ken de gebruiksaanwijzingen van de testen