Hee dames ik moet 9 augustus ongesteld worden alleen ik kan niet meer wachten wil het zo graag weten ook omdat ik me gek genoeg zwanger voel… zou ik nu al kunnen testen?
Testen kan altijd! Als je echt zo zwanger voel door een zwangerschap zal de test ook al positief uit slaan.
Ik heb deze net gedaan…. Zien jullie iets heel lichts? ik kon niet meer wachten we zijn nu een half jaar bezig met 1 miskraam onze wens is zo groot
Hier lijkt de test positiever te worden, hopelijk vandaag of morgen mn eisprong want ik zie mn vriend ma di en wo niet
Ik zie het niet sorry.. heb je een kortere LF ? Zo niet, dan is je NOD pas 10/11 augustus ipv 9 en dan ben je nog wel aan de vroege kant
Denk niet dat het erin zit dat je eisprong vandaag of morgen is. Je testen zijn nog niet positief en de eisprong is pas 24 tot 48 uur NA de positieve test. Zou wel voor de zekerheid zeker nog je mannetje verleiden voor hij weg gaat.
Hi meiden goedenavond, ik ben volgens de PreMom app 9dpo vandaag, ik weet dit niet echt zeker omdat ik niet goed mij eisprong gevolgd heb, nu heb ik deze test gedaan en ik meen iets te zien.. kijken jullie alsjeblieft even mee alvast bedankt!!!