Ik begrijp je helemaal en heb ik zelf ook… ik zag ook lijntjes op mijn test op 10 dpo… maar na deze test alles negatief helaas
Ik kon het niet laten en heb er nog eentje gedaan .. heb het bij de andere gezet en een beetje de belichting contrast bewerkt en in zie blijkbaar weer iets .
Jaha, en ik weet ik ga niet kunnen volhouden tot over twee dagen om weer te testen morgenochtend vroeg ben ik aan de beurt!!!!
Days past ovulation. Dus als je ovulatietesten doet en die was bijvoorbeeld vrijdag positief, dan springt je eitje hooguit zondag (binnen 48 uur) en ben je maandag 1 dpo (1 dag na ovulatie)
het is volgens mij iets met de easy@home testen ? Ik heb min of meer zelfde streepje als die van gisteren ( als ie niet iets lichter lijkt) maar ik heb van deze 10/miu testen van one step en daar krijg ik ook een licht streepje bij? En het is wel allemaal binnen aflees tijd en de foto is ook binnen aflees tijd genomen..
Volgens de PreMom app 10 dpo vandaag maar ik weet het niet zeker!! Ik heb mijn eisprong niet echt goed gevolgd, ik heb niet goed getest met ovu testen dus het is allemaal een raadsel ..
Dit is dezelfde foto maar dan zonder bewerken , het ziet er toch rozig uit ik dacht dat het beter was met bewerken maar zo zie je t streepje ook , right?!?