Ik zie ze ook hoor! Geen ervaring met de testen verder, maar je bent in ieder geval niet gek Hoop op een mooie duidelijke oploop voor je!
Ik zie het streepje zeker, maar weet ook dat deze testen wel eens valse streepjes geven. Spannend voor je!
Ja… die heb ik helaas ook al eens mogen meemaken. Gisteren had ik wel een goede tuurstreep op een Etos test. Die vertrouw ik ook meer dan deze.. alleen die had ik vanochtend toch niet meer.
Hallo allemaal, Zouden jullie willen meekijken met deze test? Hij is een beetje raar met dat roze aan de zijkant (nog niet goed opgedroogd? En < 5 minuten). Het streepje werd niet duidelijker. Ik ben denk ik 9a10 dpo. Ben benieuwd naar wat jullie vinden!
Ja, dat denk ik eigenlijk ook. Dank je voor je reactie! Ik zal morgen ook nog eens testen voor de zekerheid en het hier melden.
Etos heb ik ook 2 keer uit hetzelfde pakje een echt bizarre valse streep gehad.. zie bijgaand. Easy@home nog nooit vals positief. Edit: let niet op de wijn… ik was net ongesteld geweest dus een wijntje kon er wel vanaf.. alleen op de een of andere manier voelde ik de drang om te testen nadat mn borsten zo pijnlijk waren in de douche. Schrok me dus tamelijk wild op dat moment
Ja, streepje is alweer bijna onzichtbaar. Heb een clearblue gedaan ook en daar valt de streep ook bijna niet meer te zien.
testen met blauwe inkt vermijd ikzelf liever. Zijn echt heel slechte rondingen. Vervelend dat de e@h weer zo licht is
Ik zie niet veel op deze (bewerkte) foto's. Ik zou even een dag overslaan en het sowieso bij 1 soort test houden
Hee dames ik moet vandaag ongesteld worden net getest alleen lijkt negatief. Kan het komen dat het negatief is omdat het al zo laat is?
Nee, waarschijnlijk ben je dan gewoon wat later ongesteld. Of… je hebt een late eisprong gehad en dus late innesteling en daardoor test je pas later positief.
Als ik teruglees had je een 26e je piek. Dus zeg de 28e je eisprong. Dan ben je vrijdag pas 14 dpo. En op je vraag. Nee, het is gewoon negatief omdat het geen hcg heeft gemeten.