Ziet er volgens mij goed uit hoor! Zeker als je inderdaad kijkt naar de testen die bij elkaar horen (dus hetzelfde zijn) zie ik zeker oploop!
Ik vind het zeker een goed oploop hoor. En het hebben/ontbreken van symptomen zeggen vrij weinig over hoe de zwangerschap zal gaan. Hier 6 keer zwanger geweest en elke keer anders. Bij de een meteen symptomen al rond nod. Bij de ander 'pas' met 6 weken. Zelfs gehad dat ik vrijwel geen last had behalve heel moe, bij de jongste 2, dus er liepen er toen al 3/4 rond. En de keer dat ik helaas een mk kreeg had ik wel al symptomen maar achteraf werden die niet meer, maar juist minder rond 6/7 weken.
Inmiddels 5e zwangerschap, en elk keer was ik misselijk vandaar dat ik onzeker ben. Klopt, dat is ook zo wat je zegt en jouw ervaring leert het ook (gelukkig) maar toch blijft die onzekerheid op borrelen helaas. Dank voor het mee kijken!
Nee hoor aflopende testen is een garantie op een miskraam. Een positieve LH piek niet op het krijgen van een eispron prima oploop! Gefeliciteerd
Een grote opluchting hartje zien kloppen nu is genieten dank u aan allen die mij hebben geholpen met jullie commentaar.
Ja ik zie wel een lijntje, kan alleen niet zo goed zien of 'ie roze is. Hoeveel dpo ben je nu? En was het binnen de afleestijd?
J Ja na ongeveer 3 a 4 min. Ik zie het zelf in ‘t echt wel maar heel licht. Ik ben nu 11 dpo maar heb gisteren echt felle menstruatiekrampen gehad en eenmalig wat roze verlies, maar nu is dat allemaal over. De test heb ik vanmiddag met een heel klein , uitgeperst, plasje gedaan. Was te benieuwd. Dus als dat gisteren een innesteling was klopt dat mss met de duidelijkheid van het lijntje?
Ik zie ook iets maar roze verlies kan normaal gezien geen kwaad ik heb dat gedurende twee weken gehad nu is het verdwenen ik was in paniek bang dat mis ging gaan en vrijdag nog bij de verloskundige geweest en een mooie echo gehad met hart activiteit.