Spannend @Jolie2 Ik zie hem ook! We gingen in mei gelijk op toen. Ik zal voor je duimen! (Ik schreef toen ff onder een andere naam mee, haha)
Ja vooralsnog wel! Nipt en 13-weken echo enzo ook allemaal goed. Vrijdag de 20-weken echo Voel me goed ja! Moet qua lichamelijke belasting wel wat opletten, want anders krijg ik last van m'n bekken, maar verder mag ik zeker niet klagen!
Ik vind hem ook goed het is best testen om de twee dagen daar zie je meer verschil ik had toen op 12dpo met ochtend urine hetzelfde resultaat als bij 11dpo ik paniekeerde toen en dan na 3 uren weer getest en die was duidelijk donkerder. Succes.
Bij mijn 2 vorige zwangerschappen op 11 & 12 dpo pas de eerste positieve test. Ik kan het mij daarom zo vroeg niet voorstellen
Hoi allemaal Ik heb zojuist een test gedaan en dit streepje kwam binnen 5 minuten tevoorschijn. Dit is dag 31 van mijn cyclus en heb mijn eisprong deze maand niet kunnen vinden. Zou het streepje niet al veel donkerder moeten zijn? Ik heb vorig jaar een miskraam gehad dus vind het erg spannend!
Ik heb met mijn eerste een eisprong gehad op CD 42, positieve test op cd 53. Het streepje is niet perse goed of fout, de oploop is hierin gedeeltelijk bepalend. Ik kan je action testen trouwens niet aanraden voor oploop. Zoveel zwangere vrouwen waren hier onnodig bezorgd door geraakt. Ik vind de streep hartstikke mooi!
Dank voor het meekijken! Dat is hier ook aan de hand, vergelijkbare streepjes met gister. Ben bang dat het weer over is…
Ligt er aan wanneer je eisprong is geweest. En aangezien je die niet weet kan dit helemaal prima zijn. Ziet er wat mij betreft mooi uit. Gefeliciteerd.