Ja helaas ik heel vaak, veel duidelijker ook dan dit, maar ik heb pcos en bij mij kwam dit door LH dat veel te hoog is in mijn lijf.
Heb dat helaas ook al meegemaakt ieder test die ik al heb gedaan geven valse resultaten. Action,Kruidvat, sensitest.
De kv2v5 van vandaag is de vervolg van deze easy@home test?! In principe is vergelijken tussen twee merken we beetje moeilijk qua oploop. Maar eerlijk gezegd ziet het er een beetje hetzelfde uit.
Moet eerlijk zeggen dat ik denk dat de vorige gewoon negatief was en dat het het voorgedrukte lijntje was want op kruidvat 2v5 testte ik toen negatief
Oke, je zou eventueel morgenochtend weer kv2v5 doen en kijken of er iets meer duidelijke streep op komt of anders overmorgen ! Want als het HcG is en het gaat allemaal goed dan hoor je woensdag een iets duidelijker streep te hebben!! edit: hoeveel dpo zit jij vandaag?!
13 denk ik. Ik voeg mijn tempkaartje toe, ik heb een knallende Ovulatietest gehad op 31-7, maar mijn temp is pas echt gestegen op 4-8. Wat denk jij? Is de eerste keer dat ik temp dus geen ervaring. Ik heb 2 dagen geleden rozeverlies gehad en rond 9u in de avond menstruatiekrampen aan de linkerkant. Hopelijk was dit de innesteling en klopt dit met dit resultaat op de test? Of is het dan te licht?
Met een positieve ovu test 31-7 zou je eisprong rond 2-8 zijn en zou je nu 12 dpo zijn. Lichte Spotting van twee dagen geleden kan een innesteling Spotting zijn. op jou chart zie ik wel een temp daling op 7dpo maar lijkt niet goed berekent te zien?! Het wordt weergegeven met een driehoekje en geen stipje, meestal als het een driehoekje geef heeft het het niet goed kunnen berekenen.. ik weet niet heel goed hoe ik het moet uitleggen
aahhh vandaar !! Dat brengt onduidelijkheid bij het berekenen! Want ook als je toen op 7 dpo een innesteling dip had, zou je nu met 12/13 dpo een iets duidelijker test verwachten
Ik heb niet erg veel verstand van temperaturen maar volgens mij is je eisprong geweest en weet je dat zeker als je temp 3 dagen hoger dan basaal is (mits goed uitgevoerd) correct me if i'm wrong. Dus ik vermoed dat je eisprong later was dan ff nu aangeeft.
Zou best kunnen maar als er een innesteling geweest is denk ik echt dat dat op 10dpo was want toen had ik echt menstruatiekrampen en roze verlies. Ik was er echt van overtuigd dat ik de dag nadien ongesteld ging zijn. We zullen het moeten afwachten