Heeel vaag maar brouw er niet veel van. Moet verdubbelen per 2 dagen dus zou over 2 dagen opnieuw testen. Moet wel zeggen dat ik deze testen niet echt betrouwbaar vind met die vage streepjes. Zijn toch vaak doorlopers of vals. Ik beschouw hem pas positief als er geen twijfel over is
Vandaag 8/9 dpo.. Weet het (heel) vroeg is. Dat het niks voorspelt, niks zegt en ik natuurlijk gewoon moet afwachten/doortesten.. Maar benieuwd of er hele goede tuurders zijn die wat zien? Of ervaring met deze testen en eventuele indrogers? Testen in casette binnen afleestijd overigens.
Oh ik weet dat je ze na de tijd niet meer moet bekijken, maar ik dacht vanmorgen wat te zien en was benieuwd of ie met opdrogen duidelijker werd. Blijf natuurlijk de komende dagen doortesten, zit pas op 9dpo. Maar ik ben toch niet gek, er staat toch iets?
Eerdere testen waren van vanmorgen met ochtendurine. Net nogmaals getest na 4 uur niks drinken. Beide binnen afleestijd. Vaag, maar ik zie ook wat… Maar eens afwachten of ze op gaan lopen. Heel spannend!
Bij je vorige post zag ik eigenlijk nauwelijks wat op je foto’s, maar hier zie ik ook iets! Spannend hoor! Benieuwd naar de test van morgen
De app zegt dat mn piek vanmiddag al geweest is.. Hoe zeker is dit? Blijf sowieso door testen de komende dagen. Wel vroeg met dag 13 als het echt zo is..