Omg dames ik zie nu echt een roze streepje! Helaas is de kleur op de foto niet goed te zien, maar binnen afleestijd een duidelijkere roze streep dan vanochtend! Ik durf het nog niet helemaal te geloven, maar eens zien hoe het komende week gaat oplopen en hoop zo dat het dan niet weer mis gaat..
Ik begrijp je helemaal. En deel je spanning/onzekerheid. Zelf nu ook (heel pril) zwanger en met 7/8 weken een miskraam en missed abortion meegemaakt te hebben, ook huiverig. Toch proberen om vertrouwen te hebben. Voorzichtig gefeliciteerd voor nu en hopelijk veel geluk voor ons beide!
Dat lijkt zo denk ik door de flitser. Had de foto mss te vroeg genomen. Nu het wat opgedroogd is zijn het strakke lijnen. Maar yeah eindelijk weer mijn normale cyclus.
Had al eerder getest deze ronde maar dat was te vroeg denk ik Dacht al iets te zien de dagen erna was hij weer negatief 3 aug was m’n laatste menstruatie Geen ovulatie testten gebruikt omdat we op vakantie waren Dus weet niet hoeveel dpo nu dacht ik vanochtend ik zal nog eens testten Maar was er zeker van dat hij negatief was Want dit is de eerste ronde dat ik juist helemaal geen gevoelige borsten heb Helemaal niks en nu lijkt hij toch positief? Al is de test wel n beetje roze uitgeslagen Heb wel maar vier druppels gebruikt hoop zo dat t nu raak mag zijn
Hey ik had ook geen enkele symptomen toen ik positief teste. Maar sinds een week of twee overgeven en pijnlijke tepels. Nu voel ik me wel zwanger. 8+3 weken.
Dankjewel voor je antwoord heb ook al zo vaak gedacht zwanger te zijn En dan nu juist met bijna geen symptomen n positieve test (tenminste dat moet nog blijken over een paar dagen) fijne zwangerschap voor jou
Voor nu hebben we een mooie oploop in alle testen die ik binnen 24 uur heb gedaan! Wel beter te zien op de early’s dan op de predictor express haha.
Toen we voor de eerste gingen had ik precies hetzelfde. Ik voelde elke keer wat, maar ooit was het zo. En de keer dat ik zwanger werd voelde ik me juist enorm of ik ongesteld zou worden. Pas met 6 weken begon ik me echt zwanger te voelen. Ik zie het streepje zeker, voorzichtig gefeliciteerd.
Test wordt alweer lichter... Bovenste cd 12 Dan 2 testen cd 13 2 testen cd 14 En de test van vanmorgen
Dankjewel! Ik hoop ook zo erg dat deze goed blijft plakken <3 Op een of andere manier heeft mijn man er dit keer echt een goed gevoel over dus ben benieuwd.. Radar van de poes is in ieder geval al af gegaan hahaha
Kan je de foto anders maken zodat hij niet glimmend lijkt? Ik twijfel of hij echt positief is of dat hij "oplicht" door een bepaalde fotografeer hoek.