Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel ->39

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mim89, 7 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy1994

Mommy1994 Actief lid

9 aug 2023
    342
    371
    63
    Vrouw
    Oh leuk! Ook 2 positieve testen, ik las over deze reactie heen haha.
    Hoeveel dpo ben jij?

2. anexis

anexis Actief lid

1 okt 2021
    372
    157
    43
    Vrouw
    28 augustus was deze wit. Volgens de gyneacoloog zou op 1 september haar eisprong zijn geweest. Konden ze blijkbaar zien op de echo. Wij dachten dat der cyclus helemaal van slag zou zijn. Maar dan is het misschien toch snel weer raak gelukkig

3. Snuisterkonijn

Snuisterkonijn Actief lid

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    Jawel! Bovenste foto was ook een ultravroeg digitaal en action early.. onderste normale cb en action early.. :)

Bijgevoegde bestanden:

Mom86 en Mommy1994 vinden dit leuk.
  4. Snuisterkonijn

Snuisterkonijn Actief lid

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    ik ben nu 10 dpo :) die foto’s van hierboven zijn van gister op 9 dpo. De bovenste in de ochtend gedaan en de onderste met zwanger 1-2 in de avond gedaan.

Mommy1994 vindt dit leuk.
  5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer had ze haar echo? En zat er nog een folikel zoja hoe groot?

Ps, de reden van mijn vragen is om te kijken hoe groot de kans is dat de testen reageren op lh.

6. anexis

anexis Actief lid

1 okt 2021
    372
    157
    43
    Vrouw
    Ze had op 31 augustus een echo en daar waren 2 follikels te zien van 20mm en 23mm. De gyneacoloog zei toen dat ze waarschijnlijk de volgende dag haar eisprong zou hebben

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Aah kijk dat is mooi!

Hopelijk gaat de test mooi oplopen

8. Kathy5

Kathy5 Nieuw lid

28 mrt 2013
    2
    0
    1
    Hoi allemaal,

Is er iemand die met mij mee zou willen kijken?
    Na mijn miskraam ben ik begonnen met de ovulatietesten van Sensitest. Ik krijg alleen na mijn gevoel geen duidelijke streep/piek. Zou het dan zo kunnen zijn dat bijv. de test van zondag mijn lh piek geweest zou kunnen zijn? IMG_0605.jpeg

9. Nummer72

Nummer72 Niet meer actief

Ik zie hier nog geen positieve tussen zitten, ik zou nog even doortesten. Op welke dag van je cyclus zit je?

10. Kathy5

Kathy5 Nieuw lid

28 mrt 2013
    2
    0
    1
    Bedankt voor je reactie. Ik zit op dag 16,
    en duurt ongeveer 23/24 dagen.
    Het punt is dat bij voorgaande ovulatietesten, de test lijnen ook niet zo donker worden als de controle lijn. Leg ik dat zo een beetje duidelijk uit haha

11. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Nee de test van zondag was niet jouw piek maar ik begrijp jouw manier van denken. Het kan zo zijn dat je net je piek gemist hebt! Zo te zien test je 1x per dag. Het ideale bij ovulatie testen is om twee keer per dag te testen , zo ben je redelijk zeker om de piek niet te missen! Sommige cyclus kan een korte piek hebben en door elke dag 1x per dag te testen kan het echt zijn dat je die net mis. Je zou eventueel nog door kunnen testen en kijken of je hem toch nog vindt en dat je misschien deze ronde een langere cyclus hebt.
    En even wat andere vragen, meet jij ook jouw temperatuur? Heb jij rekbaar afscheiding gehad?

12. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Zoals eerder aangegeven gewoon even door blijven testen. Hij kan uit het niets een keer gaan knallen. Door de miskraam kan het allemaal een beetje van slag zijn.

13. Nummer72

Nummer72 Niet meer actief

Ja ik snap wat je bedoelt! Zoals hierboven gezegd werd kun je ook overwegen 2x per dag te testen. Zou gewoon nog even door testen en kijken of je nog een piek kunt vinden.

14. Mommy1994

Mommy1994 Actief lid

9 aug 2023
    342
    371
    63
    Vrouw
    Hebben jullie ook wel eens gehad dat je tuurstreepjes na het opdrogen gewoon bijna niet meer te zien waren en was het verschil tussen middag en ochtend testen groot?
    Ik heb op 10 dpo getest in de middag en dat was tuur en nu net met 2e plasje.
    Mag ik dit alsnog zien als op lopen of moet ik dan vanmiddag nog een testje doen?

jeetje ik had niet verwacht dat ik zoveel zou testen maar ik ga straks toch nog even 2 action en Kruidvat halen haha. Ik heb toch wel heel veel spanning dat het weer mis gaat

Bijgevoegde bestanden:

Snuisterkonijn, 92anoniem en WinBel vinden dit leuk.
  15. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik zie testen die oplopen hoor :):)

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie een goede oploop hoor.

Mommy1994 vindt dit leuk.
  17. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik op dit forum en nieuwe topic kan openen dus ik plaats mijn bericht even onder een topic waarvan ik denk dat het wel enigszins overeenkomt ☺️.

Ik zit nog voor mijn NOD. Gisteren deed ik in de middag een action early test. Hier verscheen buiten afleestijd een roze streepje. Heel licht maar mijn vriend zag het ook. Daarna nog een paar action early gedaan voor de zekerheid... Niets op te zien. Vandaag ook niets.. zou dit vals positief zijn geweest? Wie heeft ervaringen met een soortgelijke situatie en bleek toch zwanger? Zien jullie de streep ook?

Ik hoop dat er hier ervaringsdeskundigen met positieve verhalen zijn .

Wat is dat toch met die hormonen... als je eenmaal voor een kindje wilt gaan dan wil je het ook nu haha...

Bijgevoegde bestanden:

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Aangezien het na afleestijd kwam en de testen daarna wit bleven, was het helaas geen geldige streep.

19. WWJD

WWJD Niet meer actief

Wel ervaring maar helaas niet positief. Ik zie he streep wel maar sst zegt in deze niet veel. Na afleestijd zijn de testen daarom ook niet meer geldig. En dat hebben de testen daarna ook laten zien..hopenlijk binnenkort toch een positieve test voor je.

20. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw

Dat de lijn pas na afleestijd kwam is geen goed teken. Maar ik zou even een andere test halen dan de action om het te dubbelchecken. Zie hierboven mijn action test en predictor test op dezelfde dag. En zie mijn onderschrift, deze baby komt nu ieder moment..

Deel Deze Pagina