Ik zou wel uitkijken dat je niet op een lhpiek test. Wanneer heb je voor het laatst onbeschermde sex gehad?
dit is mijn test van vandaag, de foto is na 12 minuten genomen. Ik zou vandaag misschien dan 11 dpo zijn..? ik heb werkelijk geen idee..maar het is wel duidelijker dan vanochtend..
Ik dacht gister (eindelijk) mijn piek gevonden te hebben maar vandaag een enorme knaller. Vandaag dus piek op CD 19. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 28-30 dagen, vorige maand op dag 14 piek. Maak me een beetje zorgen over een korte lf deze maand.. hopelijk gewoon langere cyclus .
Zo is ie opgedroogd. Ook op sensitest met minder geconcentreerde urine geeft licht streepje aan, maar lastig op de foto te krijgen
Je kan het beste een foto maken binnen vijf minuten (binnen afleestijd dus). Wat betreft je Clearblue: ik heb ook twee keer positief getest met 1-2 weken indicatie terwijl ik hele lichte streepjes had. Te licht voor termijn. Ik heb beide keren een biochemische zwangerschap gehad. Dus ik wil je hoop niet wegnemen, maar vind de streepjes nog steeds erg licht (los van dat ik dit eigenlijk niet goed kan beoordelen omdat je de foto pas na 12min hebt gemaakt).
Dankjewel voor je reactie. Maandag ga ik weer testen, en ik wil volgende week zaterdag weer een clearblue test doen.. ik ben een beetje klaar met het testen en obsessie.. Ik kan aan niks anders meer denken, voel constant aan mijn borsten of ze nog zeer doen..
Nou das gek, want hij ziet er wel zo uit als de test zoals je hem nu gedaan hebt Is deze ook zo duur als de normale predictor testen?
Okay ... dan zou je op zijn laatst idd nu 10-11 dpo zijn. Wel een gewaagde kans van je vriend trouwensom onveilige sex te hebben terwijl hij toen zeker weten geen 2e meer wilde hahaha. Wel fijn dat hij het nu sinds gisteren toch wel wil. Ik denk dat het afwachten blijft wat de testen gaan doen. Ps, de test is zeker een half uur oud en geen 12 min want je zegt eerder dat er nu wel een streep zichtbaar was en de test een half uur oud, maar je had nog geen foto gemaakt. Ik zou erg uitkijken van indrogers en er te erg obsessief mee bezig zijn.
van de ene test had ik geen foto gemaakt, maar dit was een nieuwe test, ik was vandaag weer naar de kruidvat gegaan
Ik vind hem best duidelijk vergeleken met de indrogers die ik meestal zie. Zou wel een beetje hoop hebben .. 2 lange wachtdagen geduld dan heb je waarschijnlijk duidelijkheid
Ik zou echt stoppen met zovaak (4x) testen op 1 dag, want get brengt je echt alleen maar verwarring. En ja, ik weet heel goed dat de wens groot is en je het supergraag wil, maar je moet ook behoedzaam zijn dat je jezelf niet al helemaal gek maakt nog voordat ronde 1 officieel begonnen is
je hebt helemaal gelijk hoor. Ik heb me voorgenomen om maandag te testen met de kruidvat test en als laatst volgende week zaterdag met de clearblue. Om te kijken of er 2-3 welen op staat. Voor de rest stop ik ermee
Ooh wow, dan ben je wel opgelicht, want dat is niet de test die je bestelde . Wellicht is de prijs ook lager enzo. Ik heb hem via google slechts 2x online gevonden en 1 gaf de prijs 6,29 aan. Maar dat was niet in een eu land iig. Dus ik vermoed een soort van handelaar die in het buitenland koopt en duur doorverkoopt via bol Ik was er iig niet mee akkoord gegaan.
10 dpo. De lijntjes die ik in het echt zie zijn roze. Binnen afleestijd stonden ze er. Op die van sensitest (blauwe test) is de lijn het minst zichtbaar