Is dit een positieve ovulatie test? Zo ja, wanneer is dan ongeveer mijn eisprong? En misschien een hele stomme vraag. Maar als deze testen positief worden, kan je er dan vanuit gaan dat je ook echt een eisprong hebt? edit: ik voeg een foto toe via mijn gallery/album maar hij lijkt niet te verschijnen?
Ja dit is een piek, dus binnen 48 uur zal er (un de meeste gevallen) een eisprong volgen. Antwoord op je laatste vraag: nee, je kan er niet met zekerheid vanuit gaan dat er een eisprong zal gaan plaatsvinden. Een lh piek is geen garantie op een eisprong
Volgens mij is hij positief en dan zou vanaf het moment van de piek je eisprong binnen 2 dagen plaats moeten vinden.
Zien jullie een piek in bijgaande ovulatietesten? Hij wordt helaas niet donkerder maar wordt nu ook duidelijk lichter. Gisteren en vandaag heb ik een zeurend gevoel in mijn onderbuik.
Is deze test positief? Ik weet dat het heel vaag is en hij vooral het verweerde hout van mijn vensterbank in detail heeft weergenomen maar hopelijk is het streepje zichtbaar voor jullie.
Ik heb het gevoel dat oktober 6 en 7 een positieve test waren. Ik zou je echter de digitale aanraden ik vindt deze zoveel makkelijker. Die stt Ik ben nu 10dpo en twee dagen over tijd. Ik had een erg late ovulatie deze maand
Wat denk jij @RoGiJuLi? Heeft een kruidvat test 2v5 op dit tijdstip zin of kan ik beter wachten tot morgenvroeg?
Toch maar een gedaan.. Ben sprakeloos geloof ik.. Hoop zo dat het gaat oplopen, het blijft zitten, duimen jullie met me mee?, ❤️
Maakt niet (meer) uit wat ik vind toch Je moet altijd doen wat je zelf wilt, niet wat een ander denkt dat je moet doen
Hi! Net een testje met middagurine geprobeerd 10/11 DPO Ik was van mening dat je niets zag, ging gefrustreerd naar beneden waarop men man keek en wel wat zag... Ik snap denk wat ie bedoeld maar "lijn" lijkt me niet mooi in het midden te staan? Op foto is ie al wat ingedroogd, maar op 't moment dat mijn man het zag, was nog binnen afleestijd. Ik weet niet of het nog zichtbaar zal zijn owv de kwaliteit...
Wat zijn jullie ervaringen met ovu testen qua merk? ben bijna door mijn sensitesten (dipsticks, de normale) heen waarbij ik vorige maand geen piek kon vinden. Elke dag alleen een licht streepje. Misschien had ik langer door moeten testen, maar geen idee. Zie nu ook easy@home testen voor een betere prijs voorbij komen (50 stuks + 20 zw testen voor 20€). Of toch die van de Action gaan proberen? Of nog een ander merk? welke raden jullie aan?
Ik vond deze prima.. Wel gevoeliger dan sensitest, dus wel lang redelijk donkere strepen op die ovulatietesten.