Is dit de gewone action test of de early? Ik heb de gewone gebruikt en die is iets minder gevoelig dan de k2v5 is mijn ervaring. Ik zie op de foto niets maar de kwaliteit gaat wel achteruit met uploaden.
Vandaag 10 DPO, voor mijn gevoel goede oploop vergeleken met gister. Vindt het heel spannend merk ik ..
Ik heb zowel de gewone als de early gebruikt maar ik weet nu niet meer welke dit is . Kruidvat is omo wit. Dus dan zal het niets zijn.
Ze geven indrogers, doorloopstreepjes etc. Dus zonder echt duidelijke streep beschouw ik ze altijd als negatief
Ik dacht afgelopen weekend mijn piek te hebben, daarna liepen de testen ook weer af. Dinsdag werd ik ziek (corona) en na gisteren lopen de testen weer op. Kan het zijn dat mijn ei toch niet gesprongen is ondanks de knal positieve test afgelopen weekend? Die van vandaag was wel met geconcentreerde urine, had nog weinig gedronken.
Ik zie enkel op 14 okt een positieve ovulatietest. Je kan door blijven testen voor de zekerheid (door griep was mijn ovulatie ook wel eens wat later..)
2 tests gedaan en lijk bij beide iets vaags te zien. Vind het wel spannend zo 7 maanden na mijn keizersnede.
Is dit een foto binnen de tijd genomen? Ik zie wel iets maar vind hem grijs. En weet je ook hoeveel dpo je bent?
Als ik nu naar de lijnen kijk is de teststreep lichter dan de controlestreep en dus officieel niet positief.