De foto is idd binnen de tijd genomen. In het echt lijkt het wel iets meer roze & ook op de andere test te zien. Gister was ik zo’n 9 dpo.. (niet zeker). Wel 5 dagen voor NOD. Zal vanmiddag nog een test doen.
Ovulatietest van gisteren en vandaag, uiteraard test ik begin van de avond nog eens. Was hij gisteren al positief of vandaag pas echt? Ik zie dat hij vandaag piekt maar gisteren was de testlijn wel al net zo donker en ze zeggen dat hij dan ook al als positief beschouwd moet worden toch?
Dat zou dan dus vandaag zijn? Dus de strepen die gelijk gekleurd zijn beschouw je dan eigenlijk toch als "negatief"?
Oke thnx! Dan houd ik vandaag aan en uiterlijk dinsdag eisprong en woensdag 1 dpo. Ik test straks ook nog even om te zien hoe hij dan is
Ik zie wat je bedoeld!! Spannend! Jij had in je magezijn toch ook precictors? . Benieuwd wat die doet! Niet de grootste fan van dr original en easy@home. Ik duim!
Ik vermoed dat de Ovitrelle er wel uit is (aangezien dat 14 dagen geleden is). Maar sommigen testen langer positief op Ovitrelle, dus morgen of overmorgen nog even herhalen denk ik. Ik vind het streepje nog wel heel erg licht. Ik duim op een mooie oploop morgen/overmorgen!
Jaa vorige maand was het op dag 10 wel echt weg. Ja is nog een licht streepje dat wel. Heb op dag 26 wel eens veel donkerder getest. De cb geeft wel aan zwanger. En had even open gemaakt en gekeken hoe het was toen ik niet zwanger was. En het lijkt wel echt zo te zijn. Durf het na 4 jaar bijna niet meer te geloven dat het echt nog kan.
Hier vandaag 11dpo, ik krijg hier toch hoop van. Dit was met 2e urine.. of geeft easy at home gewoon zulke indroog strepen? foto is na een minuut of 6