Dank je wel. Gister was hij nog duidelijker. Nu geen testen meer en wachten op de 1e echo over 3 weken. Dat hoop ik ook voor je. Hou je ons op de hoogte? Wanneer ga je weer testen?
ik blijf voorlopig weer even posten. ik hoop mezelf te bedwingen, maar dat lukt me eigenlijk nooit. Ik zeg voor nu zaterdag weer.
Waarschijnlijk zien we dus morgen al een test . Het blijft spannend. Ik maak me ook wel meer zorgen ofzo. Vanwege mn leeftijd. Ik word over 2 maanden 37.
ooh echt hou op! Ik zie het als een race waarvan ik het tussendoel gehaald heb. Eerste tussendoel is zorgen voor een goed embryo, 2e voor een positieve zw test, 3e de 1e echo enz. Het blijft zo onwijs spannend. Zie mn banner. Dit wordt mn 9e zwangerschap ondertussen en nog steeds geen kindje rondlopen. Ik weet niet hoe ik de eerste12 weken moet doorkomen. Eerst maar eens hopen dat ik geen bloed ga spotten.
Ja ik zag het ja. Echt al een hele weg hebben jullie afgelegd. En ook al zo lang bezig. Het is zo iets wonderlijks. Waarom gaat het bij de ene goed en bij de andere duurt het jaren. Zo onbegrijpelijk het vrouwenlichaam. Je hebt nu in ieder geval je 2e doel gehaald. Een mooie positieve test. Al zit je nog voor je nod. Spannende dagen voor je. En daarna hopelijk een hele mooie 1e echo. En over 8 mnd een kindje in jullie armen. Dat zou toch het mooiste zijn.
je hebt een relatief slechte Kruidvat test te pakken. Kijk maar naar controlestreep die is niet te vergelijken met die van de actiontest. Je hebt een mooie streep voor de termijn waar je op zit dus gefeliciteerd! En pas op met die kruidvattesten dus want kwaliteit wisselt enorm!
Dacht juist dat die Kruidvat testen erg goed waren. Dus de controle streep geeft al aan dat het een slechte test is? ik vind altijd wel dat het streepje echt heel langzaam op komt en zeker 10 minuten nodig heeft om “uitgewerkt” te zijn.
Voor nu ben ik weer even tevreden. ik geloof niet dat ik ooit zo vroeg al zo duidelijk getest heb. Ik kan het haast niet geloven. Al ben ik nog huiverig hoor!
Ze waren altijd heel goed. Ze zijn ook wel betrouwbaar in de zin van roze streep binnen 5 min is zwanger maar voor oploop testen zijn ze niet geweldig omdat de dikte van de streep echt varieert met de kwaliteit van de test. Dus schrik niet als je even een dag geen oploop hebt. Je moet er echt 2-3 dagen tussen laten zitten en check goed of de controlestrepen vergelijkbaar zijn in dikte. Ik had met 16 dpo een test waarbij teststreep opeens iets lichter was dan dag ervoor. Pakte ik nog een test uit hetzelfde doosje, zelfde urine en opeens een teststreep nog donkerder dan controle … dus tja ..