Wat fijn die bevestiging ik test morgenochtend nog even met een andere test. Hopelijk is die ook positief
Goedemorgen dames, Inmiddels vanochtend nog een test gedaan. Dit keer niet met de action early omdat ik wou kijken hoe het naar voren kwam op een ander merk. Ik heb de kruidvat early gebruikt en de kruidvat 2v5. De kruidvat early toont negatief (misschien dat ik heel licht een donker streepje zie) en de kruidvat 2v5 toont vanaf 3/4 min een streepje. Oftewel nog steeds geen 100% zekerheid. Heb 2x de 2v5 gedaan met hetzelfde resultaat. Welke is het beste qua waarheidsgetrouwe uitslag? Vandaag 10DPO. Zou een clearblue test nu al kunnen? Eerste 2 foto's zijn van de 2v5 en de laatste van de kruidvat early.
De kv is toch gewoon hartstikke positief? Lijkt me dat je zwanger bent, maar de action hem gewoon nog niet oppikt. Gefeliciteerd!
De 2v5 is mooi positief hoor! Raar dat de early niet positief is.. dat zou je toch wel verwachten. Ik zou inderdaad een clearblue doen met indicator..
Dat doet mij dus inderdaad ook twijfelen. Dan gaan we straks even een Clearblue ultravroeg halen! Ben benieuwd!
Laatste test, iet wat zenuwachtig gedaan want die sensitest dipstick heeft mij vaker stress gegeven... 12 dpo die voor t laatst gedaan Nu 18 dpo en al 2-3 weken op digitaal. En sensitest gaf al knaller voordat ie was doorgelopen. Predictor gaf gister al nat aan dat de teststreep donker was dan controle.
Ik had hetzelfde, dacht ook een vroeg ei te hebben na eipijn en pos ovulatietest. Maar hij is 4 dagen later pas gesprongen toen ik weer eipijn kreeg. Ik temp ook, daardoor had ik al een vermoeden dat ie niet gesprongen was.
Vriendlief had al de ClearBlue gehaald. Maar dit is duidelijk genoeg . Het is echt heel pril, ben nu 10DPO. Dit word onze eerste. Hopelijk blijft het goed gaan!
Voor 10dpo is je Kruidvat 2v5 echt prima hoor. Fijn dat de CB nog meer duidelijkheid heeft gegeven. Veel geluk!
Jeetje 4 dagen later pas ja, ik heb half getempt dus niet betrouwbaar tijden kloppen niet hoor had ze later ingevoerd maar dag 5 was mijn ovu test 69 zo als je ziet blijft mijn temp redelijk hoog.. 2 dagen geleden piek en zit nog rond de 36.8 dag 11 was hij 36.3 dus snap er niks meer van
Iemand die mee zou willen kijken? Heb net getest op 10DPO, lijk een tuurstreep te zien.. wat vinden jullie?