Dankjewel.. Gister was beetje donkerig, heb nu nog foto gemaakt van de opgedroogde test. (Voor zover dat relevant is). Aanvulling: uploaden maakt het niet beter!
Sorry ik zie niks op je test. En ik zou de test meteen weggooien na afleestijd want van een opgedroogde test een foto maken is idd niet relevant.
Ongeveer hetzelfde denk ik als vrijdag. Dus hoop dat dat iets goed mag betekenen heb krampjes en gevoelige borsten maarja, neem utrogestan dus geeft die symptomen ook
Ow op de foto zie ik op die van vrijdag bijna niks en die van vandaag best duidelijk, maar ligt dan waarschijnlijk aan de foto's. Spannend de komende dagen! Heb je geen datum gekregen wanneer je mocht testen?
Is nog een grote kans dat de innesteling uberhaupt nog plaats moet vinden en dit toch nog ovitrelle is idd. Opgedroogd zie ik idd ook niet veel verschil met vrijdag
Ja ma kan ook snel ingenesteld zijn toch? Ja als ik woensdag getest had voor te zien voor dien ovitrelle was dat echt nog kei hard zichtbaar. En dan 2dagen later al zoveel afgebroken
Ooh shit dan zit je nu dus op 7dpo? Dan lijkt het me nog geen hcg van een zwangerschap, is wel heel vroeg dan. Dan zou ik echt nog een week wachten met testen.
Nee juist heel weinig. Ik gebruik deze site vaak https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/ Hier kan je zien dat 7% van de zwangeren op 7dpo positief test en 18% op 8dpo. Dus 93% van de zwangeren test nog negatief op 7dpo en 82% van de zwangeren test nog negatief op 8dpo. Op 10dpo heb je al meer kans, dan test 66% van de zwangeren positief. Gemiddeld is de innesteling pas op 9dpo en dan duurt het vaak nog een paar dagen voordat het zichtbaar is op een test. Vandaar dat 7dpo echt heel erg vroeg is. Maar niet onmogelijk natuurlijk.