Ik weet dat het nog altijd ovitrelle kan zijn maar toch raar dat die test donkerder is als vrijdag? Ik test elke dag en we zullen wel zien. Voor nu durf ik het nog niet te hopen. Foto is ni zo dat hij opgedroogd is
Ja een opgedroogde test moet je sowieso niet naar kijken. Ik dacht ook een verschil te zien tussen vandaag en vrijdag, maar je zei vanmiddag dat je geen verschil zag dus nu begrijp ik het niet meer? Haha Maar ik vind dat je nog wel erg vroeg bent. Op 7dpo toch? Dus even afwachten en over een aantal dagen nog eens testen en vergelijken.
Hallo lieve dames. Vanmorgen getest en tot mijn grote verbazing is hij positief?! Ik kom vervroegd in de overgang dus de kans dat ik zelfstandig zwanger word is echt heel erg klein. Wat vinden jullie? Heb trouwens geen idee wanneer ik een eisprong gehad zou kunnen hebben.
Hij lijkt lichter te worden of niet? Ik zou over een paar dagen nog eens testen dan kan je het met zekerheid zeggen.
Ja ik had geen kruidvat testen meer. Sit is sensitest early dipstick. Ja ik test morgen namiddag gewoon terug. Heb er 10 dus genoeg
Ooh ja dit is een andere, dan is het lastig vergelijken. Lijkt me sowieso moeilijk in jouw situatie met die ovitrelle.