Ik zie wel iets! Heel licht, maar ga twijfelen omdat de andere meiden het niet zien. En ik ben nou niet super ervaren ofzo Maar ik zie echt wel een licht streepje, zelfs na het uploaden van de foto’s. Ben benieuwd! Wanneer ga je weer testen?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dat het het voordruk lijntje is. Ik zou dus over 2 dagen opnieuw testen. (Ik lieg, want ik zou meteen morgenochtend weer een test doen, geduld is niet mijn beste kant)
ja ik weet het dus niet zo goed! Maar ben dus niet helemaal gek (wat de lijn ook betekend). Ik ga morgen ochtend testen
Ja dat was mijn twijfel dus ook. Maar ben niet zo bekend met deze testen. Hij stond er wel vrij snel.. ik ben ook niet zo’n geduldig type, maar net snel geplast. Dus morgenochtend testen
Dankjewel ! Ik vind het zo spannend.. ik ben vorig jaar november mijn zoontje verloren na 22 weken zwangerschap.. dus ik ben wel een beetje bang
Gewoon vanmiddag testen, mijn ervaring is dat ze dan beter zichtbaar zijn dan in de ochtend met allemaal afvalstoffen erin
Wauw wat heftig Ik snap dat je dan onzeker bent, en niet alleen in de eerste periode. Hopelijk mag dit kindje de rest van je leven bij jullie zijn ♥
Ik zie ook iets. Al durf ik het nog niet met zekerheid te zeggen. Hopelijk mooie oplopende testen de komende dagen. En wat erg van je zoontje.