Hii allemaal! ik zit momenteel op cd 90... vanochtend een ovu gedaan voor de grap maar heb bij mezelf nog nooit zo donker streepje gezien. Mijn app zegt dat ik morgen ongie moet worden maar ga niet meer uit van wat de app zegt aangezien me cyclus toch overhoop ligt. Iemand ervaring met de 2besure extra gevoelig? het is nog niet positief i know maar voor mij doen al heel wat dit. De eerste foto is vanochtend en de 2e van zonet kan iemand me helpen? Of ervaring hiermee
Willen jullie mee kijken? Ik denk ver weg iets te zien maar ik kijk scheel van het turen. Bedankt alvast voor jullie eerlijke mening. Hopelijk blijft er na het uploaden nog wat over.
Ik denk dat je ovulatie er in ieder geval aankomt. Hij kan misschien net nog een tikkie donkerder. Hopelijk is het je gouden ei!
Ik had deze reactie niet verwacht ik durf nog niet blij te zijn ben veel te bang dat het een voorgedrukte streep oid is haha.. maar jij ziet hem vrij duidelijk dan?
Ik zie het nog niet echt. Ik zie alleen een vlek onderaan de test. Maar je bent ook nog erg vroeg dus misschien de komende dagen wel duidelijk!
Als je heel lang niet ongesteld bent geweest en ook al hele tijd geen ovu test hebt gedaan zou ik even een zwangerschapstest doen
Ik gebruik deze testen nu ook nog, vanmorgen zag mijn positieve test er zo uit. Deze lijn was binnen 1 min zichtbaar. Na 10 min mag je niet meer aflezen ivm uitdrogen
Dit Dit is binnen afleestijd! Maar vind het raar ineens me ei gevonden te hebben en dan vooral op cd 90. Terwijl ik hem noooit kon vinden haha. En nu ineens zomaar wel na 1 testje eerste ochtend 2e middag
Maar deze test lijkt mij niet positief hoor.. hij is echt nog een stuk lichter dan de controlestreep...
In de bijsluiter staat dat als de testlijn duidelijker is dan de controle lijn hij postief is. Elke maand ziet hij er het zelfde uit als deze wanneer hij positief is. Bijgevoegd foto van normaal.