Lieve dames. Ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD en kreeg tot mijn grote verbazing dit streepje. Zien jullie hem ook?
Ik lijk heel in de verte op die 1e test iets te zien.. maar kan niet zien of de lijn ook echt roze is.
Dit ziet er heel goed uit!! Laat het bloed vooral lekker wegblijven!! Voorzichtig Gefeliciteerd ❤️ Probeer ervan te genieten!
Het is super moeilijk op de foto te krijgen. Vanmorgen weer getest en ik zie weer wat op de action en dat heb ik in die 100 jaar nog nooit gehad. Maar het is super vaag en zeker te licht (ben nu 13 dpo). Zaterdag is de officiële testdag dus dan gooi ik er voor het idee nog een test tegen aan maar we weten het antwoord al wel...
Het lijkt misschien ook meer op een voorgedrukt streepje. Wat een ellende. Kunnen we weeer opnieuw beginnen.
Is dit een indroger (kan dat na 6 minuten)? letterlijk 1 minuten buiten de tijd afgelezen want ik werd gebeld. Gisteren was hij nog helemaal wit. Geen idee hoeveel dpo. (9 juli seks gehad)
En toen ging die weer omhoog Nu 10 a 11 dpo.. offf hij was niet gesprongen en komt er een nieuw eigister gaf premom 0.12 aan en vandaag 0.48