Streepje lijkt wel grijs ipv roze. Weet niet hoe het in het echt eruit ziet? Morgen of overmorgen nog eens testen. Ben benieuwd!
De test is heel duidelijk geworden! De linker is de test van gisteren en de rechter die ik net heb gedaan! Me foto is opeens gedraaid geen idee waarom…
Ik vind het streepje niet zo mooi doorlopen of zo, ik weet het niet. Had je nog een nieuwe test gedaan? Benieuwd naar je resultaat!
Pff werd vannacht wakker met flinke buikpijn en dat gaat nu nog steeds een beetje op en af. En merkte een vlaag misselijkheid. Dus dacht toch even testen. Eerst zag ik niks maar na 3 minuten verscheen er toch een tuur streepje, krijg hem amper op de foto maar in het echt zie ik wel een licht roze streepje. Had op 10 en 11 december een positieve ovulatietest maar dochtertje lag op 11 december in het ziekenhuis dus het zou zomaar kunnen dat mijn eisprong door stress later is gekomen. Ik ben bekend met (v)mk’s, en als ik echt 12 dpo ben dan ga ik daar maar weer vanuit met dit resultaat.. duimen jullie mee dat ik toch een latere eisprong heb gehad?
Goedemorgen dames, Zou ik hier mijn testen ook eens mogen delen, en mag ik jullie mening hierover? Inmiddels al veel mee gemaakt, lang verhaal in het kort over deze cryo terug plaatsing natuurlijke cyclus (altijd 28 dagen); - Zondag 27 november menstruatie - Donderdag 8 december ovitrelle om 22.00 - Donderdag 15 december terugplaatsing 5 daagse blasto om 14.00 Woensdag middag is de bovenste test en vanmorgen de onderste (foto gemaakt halfuur na testen) Ik weet het… super vroeg om te testen maar soms lukt wachten niet Wat vinden jullie van de oploop? Bedankt alvast
Duimen doe ik zeker! Nu weet ik wel dat action testen niet heel gevoelig zijn, dus misschien een predictor of een kv2v5 proberen?